Stii cine sunt cei mai convingatori agenti de vanzari ai afacerii tale sau ai afacerii de care te ocupi?
Chiar clientii!
Recomandarile lor, incredere si reactiile vizibile din partea lor au
o forta de persuasiune mai puternica decat o armata de oameni de vanzari scoliti de cei mai populari gurus.
Asadar ai nevoie de recenzii si recomandari din partea clientilor. Prin intermediul lor, vei face
un transfer de incredere si vei obtine noi clienti, noi vanzari si profit.
Dar intrebarea e… cum obtii recenzii si testimoniale?
Pentru ca, stim cu totii, clientii nu sunt foarte motivati sa spuna de bine despre firmele de la care cumpara,
dar sunt extrem de vocali atunci cand au nemultumiri sau plangeri.
De ce ai nevoie de recenzii si testimoniale
Piata de eCommerce cuprinde o multime de optiuni pentru clientii finali. Ei au de unde sa aleaga pentru a-si cumpara produsele de care au nevoie.
Asadar, daca vrei ca business-ul tau sa iasa in fata si sa obtina achizitii,
trebuie sa fie de incredere si trebuie sa se diferentieze fata de restul.
Acesta este rolul testimonialelor si al recenziilor:
ofera dovada sociala de care clientii au nevoie pentru a lua decizia de cumparare cu sufletul impacat.
Despre ce este vorba in cursul video
In cursul video vei afla exact cum sa obtii testimoniale puternice de la clientii tai. Vei afla cum sa ii motivezi sa iti spuna ce parere au, pentru ce nevoie sau problema au facut achizitia si cat sunt de multumiti de interactiunea cu firma ta.
Vei descoperi
cum sa obtii recenzii mai lungi de 3 cuvinte - acel tip de recenzie ce motiveaza noi si noi clienti sa cumpere.
Pornim de la
principii de persuasiune importante de care trebuie sa tii cont, apoi afli ce tip de recenzii trebuie sa vizezi, pe ce canale sa le obtii, ce intrebari sa pui si unde sa iti afisezi testimonialele, astfel incat impactul lor sa fie maxim.
Vrei sa obtii si tu testimoniale de la clienti, ba chiar in mod automat, fara sa iti bati capul prea mult?
Cere acces la cursul online si pune in aplicare sfaturile din lectii!
Pentru cine e acest curs?
- Proprietari de afaceri online
- Antreprenori si viitori antreprenori
- Specialisti de marketing
- Bloggeri
- Angajati ai unei afaceri online
- Interni / Studenti