• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

De la viziune la success: Strategii de creștere pentru afaceri prin scalare

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!
Gratuit
Gomag
De la viziune la success: Strategii de creștere pentru afaceri prin scalare-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul de vanzare in magazinul tau online

1. Ce te ajuta sa iti cresti afacerea? 

- Pentru a creste si a scala afacerea ta, abilitatile si viziunea ta sunt esentiale. 
- Modul in care gandesti si actionezi determina ce rezultate vei obtine din strategiile aflate azi. 

Mintea ta este cel mai important instrument pe care il detii. 

- Vei gasi multe strategii, metode, formule, ghiduri pas cu pas si sfaturi de la diversi specialisti. 
- Insa performanta lor depinde intotdeauna de felul in care gandesti tu acest business antreprenorial. 

2. Modelul in 5 pasi pentru crestere

a. Creeaza regulile “jocului”

- Misiune
- Asteptari - Ethos 
- Viziune
- Scop
- Identitate (intentie)
- Valori 

b. Detaliaza planul “jocului”

- Obiective
- Strategii
- Actiuni
- Tactici
- Sarcini
- Evaluare

c. Fa “jocul” functional - Obiective

- Specific
- Masurabil
- Actionabil 
- Relevant
- (la) Termen
- Etic
- Acceptabil cultural
- Placut 
- Sustinut de resurse

d. Gaseste echilibrul in procedurarea operatiunilor tale

- Sarcini strategice
- Sarcini manageriale
- Sarcini operationale
- Sarcini administrative

e. Recunoasterea membrilor tribului tau

Automatizare si scalare

3. Definirea viziunii si drumul tau in antreprenoriat 

a. Misiune:
- Ce vrei sa faci ACUM cu afacerea ta? Ce vrei sa obtii ACUM cu afacerea ta? 

b. Ethos: 
- Ce asteptari ai de la afacerea ta? Ce asteptari ai de la tine, ca antreprenor?

c. Viziune:
- Ce vrei sa faci pe TERMEN LUNG cu afacerea ta? 

d. Scop:
- DE CE faci ceea ce faci ca antreprenor? 

e. Identitate:
- Care este imaginea pe care vrei sa o perceapa ceilalti despre tine si despre afacerea ta? Ce elemente anume include identitatea ta?

f. Valori: 
- Care sunt standardele dupa care isi desfasoara activitatea afacerea ta? 

4. Planul de actiune pentru indeplinirea viziunii: 

a. Obiective: Puncte de referinta masurabile care descriu ce actiuni se vor face pentru a indeplini viziunea. 

b. Strategii: Metode prin care vei atinge obiectivele stabilite. 

c. Actiuni: Metode prin care intentionezi sa implementezi strategiile.

d. Tactici: Implementarea operationala a strategiilor, pe baza unor planuri de interventie.

e. Sarcini: Metode necesare pentru a implementa tacticile.

f. Evaluare: Monitorizarea si controlul feedback-ului, analiza review-urilor & reactii. 

5. Motivatie pornind de la obiectiv: 

- Specific: Cine este implicat. Ce trebuie realizat. Unde (locatie). Cand. De ce (motive, beneficii, scopuri). 

- Masurabil: KPIs & metrici relevante. Criterii concrete pentru evaluarea progresului & statusului. Cat de mult? Cat de multi? Ce metode? 

- Actionabil: Obiectivul propus este fezabil, este posibil de atins? 

- Relevant: Obiectivul propus se incadreaza in capacitatile business-ului?

- La termen: Exista o data limita de completare a obiectivului propus? 

- Etic: Sincer, decent, moral, legal, responsabil, social si transparent. 

- Acceptabil cultural: Nu contravine culturii/eticii sociale sau organizationale

- Placut: Distractiv sau atragator. Nu este dezagreabil sau descurajator. 

- Sustinut de resurse: Este sustinut cu fonduri adecvate, oameni, materiale sau confirmarea liderului. 

6. Scalarea - cand viziunea ta devine realitate 

- Strategie: Directie, misiune, scop, strategii
- Manageriale: Managementul mixului de strategii (operational, marketing, logistica, support, etc)
- Operationale: Managementul mixului de tactici implementate conform strategiilor
- Administrative: Implementarea sarcinilor: activitati, materiale, support etc. 

7. Eficienta operationala si construirea unui trib 

- Tribul tau: Clienti, angajati, furnizori produse, furnizori servicii, afiliati, influenceri, ambasadori de brand, investitori.

Procesul de scalare poate fi o calatorie captivanta de la viziune la succes, in lumea afacerilor. Cu strategii bine gandite si o abordare proactiva, poti transforma ideile tale intr-un succes durabil. 

Daca esti in cautarea de inspiratie, sfaturi practice si resurse valoroase pentru dezvoltarea afacerii tale, atunci continua sa ne urmaresti pe toate platormele noastre de social media. 

Fii conectat la ultimele tendinte si idei inovatoare. Aboneaza-te acum si activeaza notificarile pentru a fi mereu la curent cu continut proaspat si evenimentele noastre exclusive!

Vezi si alte materiale utile:

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!