Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Strategia ta de marketing pentru 12 luni.
Ce inseamna pagina de produs?
Cei care-ti viziteaza magazinul online vor ateriza in pagina de produs. Aici ar trebui sa descopere informatii detaliate care sa ii convinga sa cumpere produsul. Pentru ca in magazinele online nu exista o persoana care sa prezinte produsul, caracteristicile si beneficiile acestuia si modul de utilizare, trebuie sa oferi tu aceste informatii in pagina de produs. Informatii generale In general, oamenii care ajung pe o pagina de produs scaneaza informatia, in prima faza. Putini sunt cei care se duc direct la detalii. Permite vizitatorilor sa scaneze rapid pagina, pentru a vedea despre ce e vorba cat mai usor si rapid. Daca li se pare simplu de consumat si interesant continutul disponibil, vor continua sa petreaca timp pe pagina.
Informatia din pagina de produs sa aiba focus pe produs si brand. Dar si pe programul de fidelizare si aspecte ce cresc increderea. Foloseste cuvinte cheie specifice nisei tale de activitate. Atentie la culorile din pagina de produs vs. publicul tinta. Nu fa excese si foloseste culori potrivite pentru brand si tipul de client targetat.
Ce trebuie sa stii Foloseste declansatori emotionali pentru a determina utilizatorii sa adauge produse in cos. Atrage atentia pentru a determina adaugarea produsului in cos (schema de culori, buton Adauga in cos vizibil). Ia in considerare utilizatorii de mobil cand creezi o pagina de produs. Asigura-te ca acestia vad denumirea produsului, o scurta descriere si butonul Adauga in cos. Adauga dovezi sociale pentru a castiga increderea (testimoniale, recomandari, review-uri, poze cu de la clienti cu produsul). Recomanda produse similare sau complementare (upsell) pentru a creste valoarea cosului. Elementele produsului in pagina Imaginea principala - trebuie sa fie de cea mai buna calitate. Galerie de imagini - cu produsul din mai multe unghiuri, in timp ce este utilizat, dedicate pentru fiecare varianta de produs.
Vizualizare a produsului - imagine, titlu, pret, functionalitati, CTA, optiuni de personalizare.
Descrierea de produs
Atentie la descrierea scurta pe mobil! Descrierea de produs - unica, cu cuvinte cheie, imagini, link-uri catre alte produse/accesorii din magazin si articole din blog. Imparte descrierea in fragmente scurte (bullet points), foloseste subtitluri si lasa spatii albe. Prezinta caracteristici, avantaje si beneficii (CAB). Atentie la limbaj - foloseste cuvinte pe intelesul audientei.
Foloseste dovezi sociale (imagini, text). In Gomag ai aplicatia InstaApp. Afiseaza recomandari de produse similare. Ofera interactiune umana, prin chat/telefon. Declansatori mentali/oferte Ofertele primesc reactii mai bune din partea oamenilor. Ofertele sunt limitate de timp (cand expira) si stoc (nr de bucati disponibile). Fii etic, legal si transparent cand vine vorba de oferte/promotii (foloseste PRP).
Utilizeaza marcaje promotionale. Poti oferi cadouri in cos si/sau puncte de fidelitate.
Video-ul
Video-ul este tot mai folosit in pagina de produs. Este foarte util pentru produse tehnice, tutoriale, unboxing, prezentare produs. Elemente de final Exit pop-up - pop-up de adaugare in cos, cu recomandari de produse. Afiseaza metodele de plata pe care le folosesti in magazinul online. Pentru plata in rate poti afisa un calculator de rate. Disponibilitate produs - activeaza Alerta stoc pentru produse ce nu mai sunt in stoc, dar vor reveni.
Ce urmaresti? Cand derulezi campanii te intereseaza:
- vizitatori unici (numar)
- timp petrecut in pagina
- bounce rate
- rata de conversie
- valoarea cosului
Aboneaza-te la canalul nostru de YouTube si urmareste si alte video-uri ce te vor ajuta sa generezi mai multe vanzari in magazinul tau online.
Vezi si alte materiale utile: