• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Obiective SMART în eCommerce: Cum să-ți crești vânzările în mod eficient

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!
Gratuit
Gomag
Obiective SMART în eCommerce: Cum să-ți crești vânzările în mod eficient-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul de vanzare in magazinul tau online

1. Ce inseamna Obiective Smart?

SMART este un acronim, si vine de la specific, masurabil, realizabil, relevant si limitat in timp. Practic, trebuie sa definim o perioada de timp pana cand vrem sa indeplinim anumite actiuni sau taskuri.

De exemplu, pentru foarte multi antreprenori, scopul este sa isi creasca vanzarile, dar o abordare corecta din acest punct de vedere, ar fi vrem sa crestem vanzarile cu 15% in urmatoarele trei luni.

2. Obiectivele trebuie sa fie specifice  

 Orice vrem sa facem trebuie sa fie foarte clar, trebuie sa fie specific, sa nu fie generalist. 

3. Obiectivele trebuie sa fie masurabile

Practic, atunci cand dorim sa crestem vanzarile, sunt de regula doua lucruri pe care antreprenorii le urmaresc: numarul de produse pe care doresc sa il vanda in urmatoarea perioada, sau urmaresc suma pe care doresc sa o incaseze in baza unei actiuni de marketing.

4. Obiectivele trebuie sa fie realizabile

Aici trebuie sa fii foarte realist, cu resursele si cunostintele pe care tu le ai. 

Practic, este fara sens sa pui un obiectiv prin care tu sa iti cresti vanzarile cu 50% sau 100%  intr-o luna, cand, in mod real, piata poate sa duca 20% sau bugetul tau de marketing poate sa duca la 20%.

5. Obiectivele trebuie sa fie relevante 

Aici trebuie sa ne asiguram ca obiectivele sunt aliniate cu obiectivele comerciale generale din business-ul nostru si cu nevoile clientilor nostri. 

Practic, te asiguri ca exista cerere in piata in perioada respectiva, cand tu vrei sa iti promovezi produsele. Ar fi recomandat sa tragi putin cu ochiul la competitie si te asiguri ca esti diferit, comunici diferit si ai o abordare diferita in perioada respectiva.

Vrei ca oamenii - potentialii clienti sa ia decizia de a cumpara produsele pe care tu le vinzi si astfel sa reusesti sa iti atingi obiectivele.

6. Obiectivele trebuie sa fie limitate in timp

Ai stabilit cat vrei sa cresti. Acum pune un termen limita.

Poti sa iti pui si un termen limita de cand vrei sa incepi campaniile tale sau urmatoarele actiuni pe care vrei sa le faci, sau de cand incepi sa masori mai mult toate actiunile care se intampla in compania ta. 

Dar pe acest principiu, poti sa iti dezvolti mai multe departamente: 

- Cand incepi sa faci un lucru
- De cand incepi sa fii mai organizat
- Cand pornesti o campanie
- Cand incep sa faci mai multe postari
- De cand incepi sa faci un program de fidelizare pentru clientii tai
- De cand te ocupi de retentie
- De cand incepi sa schimbi continutul, sa adaugi mai mult continut in site, sa te uiti putin in date, sa te uiti la clientii care cumpara mai mult si sa le tratezi altfel, sa faci grupuri de clienti. 

Sunt o multime de lucruri pe care poti sa le faci. 

Daca tii cont de aceste obiective smart, suntem absolut siguri ca te pot ajuta pe toata dezvoltarea business-ului tau sau dezvoltarea ta personala.

Vezi si alte materiale utile:
 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!