• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

SEO - Cum identifici usor problemele de arhitectura a continutului in site ul tau

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!

Gratuit
Gomag
SEO - Cum identifici usor problemele de arhitectura a continutului in site ul tau-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Reguli de baza pentru strategia mea de SEO 

Nisa abordata de Razvan in acest video este cea a pantofilor pentru doamne, asa ca a analizat cu ajutorul cognitiveSEO mai multe magazine online care vand acest produs. Platforma cognitiveSEO include un tool care analizeaza cuvantul cheie din punct de vedere al performantei continutului si calitatii acestuia. De asemenea, arata cum este pozitionat fiecare competitor care rankeaza pe cuvantul respectiv. Pentru fiecare rezultat din Google este calculata calitatea continutului (content performance score), pe o scara de la 0 la 100. Cu cat scorul este mai mare, cu atat te vei pozitiona mai sus in Google. In rankarea Google conteaza factorii on page si off page, iar ambele categorii au o multime de subfactori. Cu cat scorul de performanta al continutului este mai mare, cu atat vei urca mai sus in rezultatele Google. In calcularea content performance-ului intra si cuvintele cheie pe care le folosesti. De asemenea, poti sa vezi si care este performanta paginii din punct de vedere al link-urilor (cate site-uri au link-uri care trimit spre pagina ta). Afla care este intentia de cautare a clientului inainte sa creezi o pagina si sa targetezi un cuvant cheie. Ia in considerare ce doresc oamenii sa citeasca pe Google despre produsul respectiv, ce informatii ii intereseaza. Cu cat satisfaci mai bine dorinta utilizatorilor, cu atat Google te place mai mult si te pozitioneaza mai sus. Pentru Google, prioritar este sa isi vada clientul multumit (pe utilizatorul care cauta keyword-ul respectiv). Introdu un cuvant cheie relevant in titlul paginii de produse, in heading-uri, in denumirea produselor. De asemenea, in descrierea paginii, ofera mai multe informatii despre produsul pe care il vinzi. Toate aceste elemente iti vor creste scorul de performanta. Gandeste-te la intentia celui care cauta. Daca clientul tau cauta incaltaminte dama, e important ca inca de pe prima pagina sa separi produsele pe categorii, iar categoriile respective sa fie cat mai vizibile (ex. pantofi, sandale, balerini, adidasi, tenisi etc.). Facand asta, reusesti sa micsorezi rata de bounce. Structura site-ului Probleme care pot aparea in site-ul tau: probleme pe partea de imagini (broken internal images, missing image attributes etc.), broken links, indexable pages, duplicate pages, page speed, duplicate descriptions. cognitiveSEO detine si un tool pentru cuvinte cheie. In momentul in care scrii un keyword, instrumentul iti genereaza cuvinte cheie similare. Cu cat cuvintele tale cheie sunt mai putin generale, cu atat competitia dintre tine si alte site-uri va fi mai mica. Pe orice site eCommerce e indicat sa existe si un blog in care le vorbesti clientilor despre problemele pe care le pot intampina si in care le raspunzi la eventuale intrebari.

Optimizarea link-urilor

E important sa intelegi ce functioneaza in industria ta, care sunt link-urile care conteaza, de cate link-uri ai nevoie sa fii printre primii. Poti face asta analizand competitia. Link-urile catre site pot veni de la bloguri, site-uri eCommerce, paragrafe de text, imagini, grupuri de link-uri, comentarii de pe blog. Poti vedea si din ce industrie vin link-urile (fashion, relations etc.) sau in ce limba sunt paginile care trimit linkuri spre tine. Pentru mobil conteaza foarte mult partea de arhitectura a site-ului. Ce pasi ai de facut ca agentie cand ai un client nou? Uita-te la profilul clientului si afla pe ce rankeaza, compara datele pe care le afli cu rezultatele competitorilor, fa un site audit si vezi ce probleme are in site, ofera-i recomandari ca sa imbunatateasca rapid anumite aspecte, adu trafic mai mult catre site. Bineinteles, optimizarea n-o sa se termine niciodata, mai ales pentru ca Google isi schimba algoritmul in permanenta. Explica-i clientului ce este si cum functioneaza SEO si ca modificarile pe care le faci acum se vor vedea in timp. Daca ti-a placut video-ul de astazi, aboneaza-te la canalul nostru de YouTube si ramai la curent cu noutatile din eCommerce.

Vezi si alte materiale utile:
 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!