• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum sa iti cresti eficient contul de Instagram

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!
Gratuit
Gomag
Cum sa iti cresti eficient contul de Instagram-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Idei de postari si strategii pe Instagram

Afla raspunsuri, detalii si ponturi valoroase legate de cresterea contului de Instagram, idei creative si exemple pe care le poti aplica incepand de acum. Pana si noi am descoperit lucruri despre care habar n-aveam!

Indiferent daca avem o companie pe care o promovam pe Instagram sau daca suntem simpli utilizatori ai acestei platforme, ne dorim sa avem cat mai multi urmaritori, iar postarile noastre sa fie apreciate de un numar semnificativ de persoane. Din pacate, am ajuns sa tinem cont mai mult de cantitate decat de calitate, de numarul de Like-uri si Followeri, si mai putin de continutul pe care il postam. Un cont de Instagram bun ofera continut valoros.

Vanzarile pe Instagram se fac cu ajutorul unui link postat in Bio sau, daca ai peste 10.000 de urmaritori, prin butonul de Swipe Up. Totusi, platforma de Instagram nu e facuta pentru a promova agresiv sau pentru a vinde, iar daca vrei sa ai vanzari, e important sa iti cresti contul in mod organic. Doar asa vei avea urmaritori care sunt cu adevarat interesati de tine sau de produsul tau si care au incredere in tine. Pentru a face vanzari, trebuie sa fii atent in primul rand la comportamentul potentialilor clienti. In general, oamenii intra pe Instagram inainte de a merge la job, in pauza de masa, dupa programul de munca si la 9 seara, inainte de a se pune in pat. Pagina ta de Instagram trebuie sa fie conceputa pentru o audienta care doreste sa se relaxeze. Asta explica de ce, daca incerci sa cresti contul de Instagram in mod artificial, prin cumpararea de Like-uri si urmaritori, acesta va fi ineficient. Cresterea artificiala a conturilor este pedepsita de cei de la Instagram. Platforma a inceput sa trimita notificari prin care iti solicita sa schimbi parola daca ai folosit programe care dau aprecieri automate sau Follow automat. Daca nu iti schimbi parola si nu renunti la soft-urile respective, poti chiar sa te alegi cu un cont inchis.

Ce faci daca ai un magazin online, iti doresti o cumunicare eficienta cu clientii, dar si o crestere pe Instagram?
- Stabilesti de la inceput strategia de continut;
- Postezi foarte des (de 3 ori pe zi);
- Ajungi la audienta prin continut, hashtag-uri (personalizate, de nisa, de locatie), locatie, stories, design
- transformi Instagramul intr-un mini blog;
- Raspunzi la mesajele si comentariile clientilor. Ce postari genereaza mai mult engagement (like, click, share, etc.)?
- Cel mai bine prind postarile virale. Daca unele postari au functionat pe anumite platforme, ai mari sanse sa mearga si pe platforma ta. Ex: Daca un client posteaza ceva legat de produsul tau, iar postarea a fost foarte bine primita de audienta, preia acea poza si public-o pe contul tau, explicand ca este recenzia unui client multumit. 
- Fii la curent cu trendurile din mediul online. Atunci cand apare ceva viral, creeaza continut si pentru contul tau (ex. Bottle Challenge, Mannequin Challenge).
- Fii atent la dimensiunea pozelor - opteaza pentru poze de tip portret, in detrimentul celor landscape (scopul tau e ca postarea sa fie cat mai inalta si sa ocupe cat mai mult din feed-ul de Instagram).

Cum alegi influencer-ul potrivit pentru afacerea ta? In curand, oamenii nu vor mai putea vedea cate Like-uri ai pe Instagram, masura care a fost deja implementata in diferite tari, precum Canada si Australia. Acest lucru se intampla tocmai din cauza Like-urilor si followerilor falsi. Poate te intrebi cum alegi un influencer fara sa stii cate Like-uri are la postari, insa Ionut spune ca acesta este ultimul aspect la care sa fii atent atunci cand incepi o colaborare. Fa teste sa iti dai seama ce engagement are influencer-ul si cat de eficienta este audienta lui. Poti chiar sa ii ceri statistici - afli de unde vine audienta lui, unde e preponderenta; uita-te la rezultatele pe care le aduce pentru ceilalti parteneri si daca activeaza si pe alte retele. Foarte important este sa poata crea continut pentru tine. In concluzie, pentru a vinde pe Instagram, compania ta trebuie sa fie activa pe aceasta platforma, sa aiba continut creativ (sa ofere valoare), sa interactioneze cu audienta (daca iti faci timp pentru clienti si ei isi vor face timp sa cumpere de la tine). 

Vezi si alte materiale utile:

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!