• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Elementele de baza ale unui landing page care vinde

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!
Gratuit
Gomag
Elementele de baza ale unui landing page care vinde-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Strategia ta de marketing pentru 12 luni. 

Ce inseamna un Landing Page?

Landing Page-ul este orice pagina din site-ul tau unde ajunge un utilizator cand foloseste surse de trafic:
- retelele sociale
- link-uri din campaniile de Google Ads sau YouTube
- rezultatele furnizate de rezultatele Google
- marketing afiliat - email marketing

Din punct de vedere al marketing-ului si promovarii, un Landing Page este o pagina de sine statatoare. Are un design creat pentru a atinge obiectivele ce stau la baza crearii acelui landing page. Gandeste-te la motivele pentru care doresti sa creezi un landing page. Vrei sa faci teasing? Vrei sa-ti lansezi magazinul? Sau poate vrei sa oferi un voucher celor care se inscriu un noua ta campanie sau la newsletter. In eCommerce landing page-ul se foloseste in principal pentru captarea adreselor de email si pentru vanzare.

Elementele de baza ale unui landing page care te ajuta sa vinzi

Ai nevoie de:

1. Logo - in partea de sus a paginii
2. Headline - o bucata de text care sa explice utilizatorilor despre ce e vorba in landing page (care este scopul)
3. Banner
4. Hero Image - daca doresti sa folosesti landing page-uri multiple, sa duci utilizatorii in diverse sectiuni ale site-ului sau sa mergi cat mai segmentat cu campania
5. Cronometru - orice campanie este definita de timp si stoc; folosirea cronometrului genereaza “scarcity”, iar multi utilizatori aleg sa cumpere din frica de a pierde ceva
6. Produse - scoase in evidenta cu marcaje promotionale
7. Texte - este recomandat sa faci landing page-uri “evergreen” pentru diferite evenimente; ajuta la obtinerea unor pozitii mai bune in Google si sa explici despre ce e vorba utilizatorilor
8. Numar de telefon - daca brand-ul tau este nou, utilizatorii s-ar putea sa nu aiba incredere in tine; asta ii poate face sa sune pentru a pune diferite intrebari, ceea ce le sporeste gradul de incredere
9. Live chat - permite oamenilor sa intre in legatura cu tine si prin aceasta metoda

Poti adauga si un Video la landing page, daca iti doresti asta si ai tehnologia pentru a pune la punct un video de calitate. Pentru landing page-uri “evergreen” (evenimente sau campanii), alege cu atentie meta title si meta description, pentru ranking mai bun. Este recomandat ca o campanie sa dureze 5 sau 7 zile. De obicei multe vanzari au loc la inceput (cand se da startul campaniei) si la sfarsit (cand promotiile sunt pe final).

Monitorizeaza landing page-ul

Monitorizeaza traficul de pe landing page. Asigura-te ca ai instalat Google Analytics si ca ai codul de Tag Manager sau Remarketing din Google Ads si Facebook Pixel. Acestea te ajuta sa faci remarketing, in cazul in care utilizatorii au vizitat site-ul dar nu au adaugat produsul in cos. Cand se poate activa cronometrul? Foloseste frica de a pierde pentru a motiva oamenii sa cumpere, prin intermediul cronometrului. Activeaza cronometrul in ultima zi sau ultimele 12 ore. Asa te asiguri ca cei care ajung in site pentru prima data vad timpul limitat pentru ofertele in derulare. Iar daca ai si stoc limitat la produse, nu uita sa mentionezi si acest lucru. Dovezile sociale - cel mai puternic motiv pentru a cumpara Review-urile si testimonialele sunt cele mai puternice unelte de motivare a utilizatorilor sa cumpere de la tine. Aceste dovezi sociale le arata utilizatorilor ca alti oameni, la fel ca ei, au cumparat produsele, le folosesc in prezent si sunt multumiti de alegere. Este o strategie folosita de retailerii mari de multa vreme.


Promoveaza testimonialele clientilor tai prin toate mediile de comunicare. Daca vrei sa aflii mai multe despre cum sa obtii testimoniale acceseaza cursul “Cum obtii testimoniale si recenzii puternice” de pe Academia de eCommerce. https://academia.gomag.ro/ecommerce/curs-online-cum-obtii-testimoniale-si-recenzii.html

Alege sa investesti in dezvoltarea ta si a echipei tale si vei reusi sa cresti numarul clientilor si a vanzarilor din magazinul tau online. 

Vezi si alte materiale utile:

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!