Preturile reprezinta un aspect de capatai atunci cand iti deschizi o afacere.
E clar ca preturile prea mici nu te vor sustine sa supravietuiesti ca business, desi sunt cele mai atragatoare la primul impuls al clientilor.
Insa contrar asteptarilor, preturile mari - atunci cand sunt fondate - nu ii alunga pe consumatori. Nu intotdeauna.
In sfera preturilor exista
o multime de factori de care te poti folosi astfel incat sa gasesti o strategie atractiva pentru clienti, dar si pentru tine, pentru ca afacerea ta sa infloreasca.
Despre acest subiect se discuta in cadrul
cursului online Structurarea preturilor pentru a castiga mai multi clienti. Cere acces la curs, invata lucruri noi si pune-le in aplicare pentru proiectul tau!
Cursul este unul scurt, asa ca il poti viziona rapid.
Insa e doldora de informatii - asa ca nu strica sa iei notite, pentru ca acestea sa fie mai usor de implementat apoi.
Sunt mentionati
cei 4P din mixul de marketing, impreuna cu factorii principali ce afecteaza decizia de cumparare a consumatorilor. De ce? Pentru ca e important ca informatiile acumulate sa porneasca de la o fundatie, astfel incat tu sa le intelegi si sa le organizezi corect.
Afli cum sa
gestionezi eficient rotatia stocurilor, marja de profit, dar si cash flow-ul. Aceste subiecte sunt atinse introductiv, astfel incat tu sa le poti aprofunda apoi in alte cursuri si in discutiile cu angajatii / consultantii tai.
Primesti si
modele de gandire a strategiei de preturi, in functie de competitie, costuri si clienti + sfaturi de bun simt pe care probabil le stii deja, dar merita sa ti le reamintesti.
Vrei o strategie de preturi corecta pentru tine si consumatori? Vrei mai mult profit? Acceseaza cursul online si invata cum sa obtii ceea ce iti doresti!
Pentru cine este acest curs?
- Antreprenori
- Viitori antreprenori
- Manageri
- Oameni de marketing
- Angajati ai unor afaceri online
- Bloggeri