• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum vinzi online intr-o industrie super competitiva - Tresa.ro

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!
Gratuit
Gomag
Cum vinzi online intr-o industrie super competitiva - Tresa.ro-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Cum a venit ideea de afacere?


Tresa este un brand sub umbrela companiei Geve Com, un business de familie, fondat de tatal meu in 1993. Brand-ul vinde echipamente de protectie si consumabile pentru constructii. Dupa revolutie, a pornit aceasta afacere ce deservea principalii constructori din zona Bucurestilor. Asa am reusit sa crestem. In timp, ne-am dat seama ca mai exista o categorie de produse ce se preteaza pentru mai multe domenii de activitate: echipamentele de protectie. Am inceput dezvoltarea acestei game de produse, pana la punctul in care am creat un brand special pentru aceasta categorie. Asa a aparut Tresa, in 2016.

De cat timp sunteti online?

Prima data am avut Gevecom.ro, un site de prezentare (platforma custom), lansat undeva in 2007. Gtools.ro a aparut dupa ce a inceput sa se dezvolte comertul electronic in Romania, pe OpenCart. Categoria principala de produse erau sculele electrice. Am inceput sa ne lovim de probleme cu OpenCart. Platforma fusese customizata atat de mult, incat nu mai putea primi update-uri usor. Trebuia initiat un proces destul de costisitor. In 2016 am lansat Tresa.ro, tot pe OpenCart, clonand site-ul creat anterior. Doar ca am ales o abordare diferita. Am pus echipamentele de protectie in prim plan si consumabilele pentru constructii in plan secundar. Doar ca am intampinat din nou aceleasi probleme. Aveam o platforma care nu era adaptativa, cu o structura invechita si depunctari de la Google din ce in ce mai mari. In 2018 am deschis prima data un cont pe Gomag. Noi am facut multe dezvoltari pe OpenCart. Dar am descoperit ca platforma Gomag continea toate acele dezvoltari in mod nativ. In 2019 a inceput procesul de migrare catre Gomag. La sfarsitul lunii mai, am deschis un nou cont si, din cauza unei accidentari care m-a tinut la pat o luna, am avut suficient timp sa analizez platforma pe toate partile. In iulie am inceput pregatirile pentru un magazin pe Gomag, iar in august eram deja live. Dupa ce am reusit sa migram traficul de pe vechea platforma pe cea noua, a venit si prima comanda, pe 19 septembrie.

Cat de implicat esti in relatia cu clientii?

Folosim numeroase canale de comunicare. Telefonul si email-ul sunt standard, dar avem in platforma activat modulul de Whatsapp, chat-ul (am activat un furnizor de CRM) si formularul de contact. Urmaresc review-urile la produse, sunt foarte importante.

Ce doresc si apreciaza clientii la produsele din nisa?

Apreciaza seriozitatea, sa te tii de cuvant, sa-ti respecti promisiunile facute. Noi avem specificat termenul de livrare, disponibilitate in stoc/la furnizor. Clientul stie cand ii va ajunge produsul dupa plasarea comenzii. Pe zona noastra apreciaza diversitatea, gama completa de produse. Sunt foarte importante nivelul de protectie si certificarile produselor. Clientii doresc sa aiba informatii complete despre produse (imagini, descrieri, fise tehnice, certificari), dar si consultanta specializata si personalizarea produselor.

Cum a evoluat business-ul de la migrarea pe Gomag?

Pe canalul vanzarilor online, lucrurile s-au simplificat foarte mult. Noi vindem pe 4 canale diferite. A fost o customizare foarte facila pe care am facut-o singur (in trecut aruncasem multi bani pe designeri). A fost usor sa facem transferul si sa lansam magazinul. Echipa de suport si sistemul de ticketing este foarte bun. Toate solicitarile ne-au fost raspunse/rezolvate.

De ce ai recomanda Gomag?

Ideea de platforma SaaS mi se pare una smart: e o platforma care evolueaza in timp real, cu cerintele pietei. De aici si posibilitatea de a face dezvoltari constant. E foarte usor de folosit si poti vedea ce sa intampla cu clientii/vanzarile magazinului.

Si tu poti, ca Florin, sa testezi functionalitatile platformei Gomag. Ai 15 zile la dispozitie sa faci asta in mod gratuit, cu ajutorul unui cont demo. Pentru alte povesti de succes si sfaturi in eCommerce, aboneaza-te la canalul nostru de YouTube.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!