Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Pagina de produs intr-un magazin online
Este important sa acorzi o maxima prioritate produselor vedeta pe care le promovezi in diferite campanii. Este ideal sa ai descrieri si imagini multimedia.
Noi recomandam clientilor sa se ocupe de produsele pe care le scot in perioada urmatoare in fata. Stim ca orice campanie este limitata de timp si stoc, chiar daca unele magazine au toate produsele la oferta, oamenii nu mai apreciaza neaparat aceasta tehnica.
Este recomandat sa iesi in fata cu o colectie limitata de produse cu care sa te diferentiezi. Foloseste si imagini de la clientii care iti folosesc produsele.
Oamenii apreciaza autenticitatea. In momentul in care iti pregatesti magazinul online pentru lansare, este recomandat sa adaugi produsele, titlurile, imaginile si descrierile pentru a fi indexate de Google.
- Imagini de produs. Imagini de produs calitative, high resolution.
- Galerie Foto. Imagini cu produsele, din mai multe unghiuri, cu optiune de zoom pe imagini.
- Pret. Pretul produsului amplasat cat mai aproape de butonul de “Adauga in Cos”.
- Transport. Afisarea informatiilor referitoare la transport, livrare si plata.
- Elemente de Trust. Iconuri care sa castige increderea clientului.
- Descrierea Produsului. Descrierea comerciala de produs, cat mai detaliata, cu prezentarea beneficiilor, avantajelor, corecta din punct de vedere gramatical.
- Info Produs. Specificatii tehnice detaliate despre produs.
- Cross-Sell. Afisarea produselor similare.
- Titlu. Titlul produsului evidentiat si amplasat vizibil, in primul ecran.
- Review-uri Clienti. Posibilitatea de a publica review-uri la produse si de a citi parerile altor clienti.
- Disponibilitate Produs. Afisarea informatiilor despre stoc impreuna cu pretul produsului si un buton de call-to-action.
- Adauga in Cos. Butonul de “Adauga in cos” evidentiat prin culoarea de actiune si amplasat vizibil in primul ecran.
- Comanda Telefonica. Amplasarea datelor de contact cat mai vizibil in pagina de produs (telefon, chat etc.). Optimizarea site-ului pentru dispozitivele mobile prin adaugarea butonului de “Click 2 Call” pentru pagina de produs in varianta mobila.
- Wishlist. Posibilitatea salvarii produsului intr-un wishlist.
- Up-Sell. Afisarea produselor complementare.
Pasul 1: intra in sectiunea Produse a Meniului Principal si da click pe butonul Adauga un Produs.
Pasul 2: introdu Denumirea si Descrierea produsului.
Pasul 3: alege daca produsul tau are sau nu variante si completeaza informatiile necesare.
Pasul 4: in cazul in care produsul nu are variante, pasul urmator este sa stabilesti Pretul si Stocul acestuia.
Pasul 5: adauga o imagine cu produsul.
Pasul 6: da click pe butonul Salveaza.
Asa cum ii spune si numele este o aplicatie legata de Instagram. Scopul ei este sa conecteze contul de Instagram al afacerii tale cu magazinul tau online.
Pe langa faptul ca iti poti afisa in magazinul online postarile din feedul contului de Instagram, poti face o selectie bazata pe anumite hashtag-uri,de preferat, pe hashtag-urile pe care le folosesti doar tu si clientii tai. Avem un intreg articol despre InstaApp aici: https://www.gomag.ro/blog/instaapp-gomag/
Aboneaza-te la canalul nostru de YouTube si hai sa descoperim impreuna cat mai multe informatii noi din eCommerce!