• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Ce tipuri de produse poti sa vinzi online

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!

Gratuit
Gomag
Ce tipuri de produse poti sa vinzi online-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Produse pentru placere


In aceasta categorie intra produsele care ofera cumparatorului un sentiment de implinire sau multumire sufleteasca. De exemplu, jocul Kendama intra in aceasta categorie. Poate iti mai amintesti de el. Era un joc de indemanare recomandat atat copiilor, cat si adultilor. Bineinteles, aici avem o lista destul de lunga de produse pentru placere, precum jocurile de societate (boardgames), ochelari VR, serii de carti sau serii de jocuri video.

Apropo, in cazul in care nu ai auzit pana acum, am lansat GoFunnel, primul board game pentru eCommerce din Romania, pe care il poti comanda si tu de aici: https://www.gofunnel.ro/produse/gofunnel-board-game.html

Partea buna este ca aceste produse se vand foarte bine… cand le prinzi trendul. Din pacate, trendul, de cele mai multe ori, este de scurta durata.

Recomandare! Daca alegi sa vinzi produse de trend, poti opta pentru o promovare agresiva in sezonul lor. Acest lucru iti permite sa iti construiesti o audienta spre care sa vinzi alte produse in sezonul urmator. Daca esti client Gomag, poti folosi aplicatia OTO (One-Time Offer) si sa adaugi produse speciale, la preturi speciale in pagina de Checkout. Acest lucru te ajuta si la cresterea valorii cosului de cumparaturi.

Afla mai multe despre cum sa folosesti aplicatia OTO aici: https://help.gomag.ro/hc/ro/articles/360011804540-One-Time-Offer

Produse pentru obisnuinta

In aceasta categorie de produse intra, de cele mai multe ori, alimentele de la o anumita marca, suplimentele alimentare sau vitaminele. Practic, sunt acele produse care se vand in mod recurent. Dar asta nu e tot. Tot aici intra si variantele noi ale unor produse cumparate in mod obisnuit, precum tricouri, incaltaminte, modele noi de telefoane sau aparate foto.

De ce sa vinzi produse pentru obisnuinta?
- Intelegi mai bine care este avatarul tau de client;
- Intelegi cum si cand cumpara clientii de la tine si cum ii ajuta produsele tale;
- E un business recurent.

Recomandare! Odata ce ai identificat gama de produse pe care o cumpara clientii din magazinul tau in mod frecvent, poti folosi aplicatia Abonamente prin care clientii tai pot primi anumite produse, la o data stabilita, fara a mai accesa magazinul si sa plaseze o noua comanda.

Afla mai multe despre cum sa folosesti aplicatia Abonamente aici: https://help.gomag.ro/hc/ro/articles/360013759760-Abonamente

Produse pentru durere In aceasta categorie intra acel tip de produse care sunt menite sa rezolve o problema urgenta sau o durere imediata. Spre exemplu, piesele auto, ecranele sau bateriile pentru telefoane sau laptopuri, intra in aceasta categorie de produse. De asemenea, unele produse alimentare perisabile, medicamente sau scutecele pentru bebelusi pot fi catalogate drept produse pentru durere.

Aici identificam doua segmente mari de produse pe care le poti avea in vedere:
1. Produsele care genereaza un profit rapid. Singura conditie este sa le ai pe stoc si sa fie disponibile imediat.
2. Produsele care genereaza profit pe termen lung. Sunt acele produse de masa, care se vand cu o marja mica si pe care le gasesti si in marile lanturi de magazine.

Recomandari finale

Indiferent de tipul de produse pe care alegi sa-l comercializezi (placere/ obisnuinta/ durere), gandeste-te la ce poate castiga clientul cand cumpara de la tine. De asemenea, concentreaza-te pe experienta clientului in magazinul tau. Aici ma refer la modul in care poate plasa comanda, mail-urile de multumire, apelul telefonic, livrarea coletului etc. Mai mult, nu uita de modul in care alegi sa te pozitionezi in piata. Ce vrei sa spuna clientii si concurenta despre tine? Asadar, implica-te in business-ul tau si fa o diferenta pozitiva in piata.

Descarca checklist-ul tau gratuit pentru validarea ideii tale de business aici: http://bit.ly/pre-curs-ecommerce​ Vinde online cu https://www.gomag.ro/​​​​

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!