Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Idei de postari si strategii pe Instagram
Utilizatorii acestei platforme, dar si potentialii tai clienti, sunt "bombardati" zilnic in feed cu diferite postari si o gramada de continut. Asa nu e neaparat gresit, insa daca tot continutul este creat dupa acelasi sablon, s-ar putea ca ceea ce postezi tu sa se piarda in multimea de continut si sa nu ajungi la publicul tinta. Inainte sa vorbim despre cele 3 tipuri de postari, trebuie sa stii ca este foarte important sa fii creativ. Atat tu ca detinator al business-ului, cat si echipa ta sau oamenii din agentia de marketing cu care lucrezi. Si pentru ca TU iti cunosti cel mai bine produsele, hai sa vedem cum iti poti pune in valoare magazinul online pe Facebook!
1. Postari de tip poza + text Acest tip de postare este printre cele mai simple, deoarece ajunge doar sa incarci o poza, sa adaugi un text si sa postezi. Dar, pentru ca postarea ta sa aiba efectul dorit, alege din magazinul tau online un produs care se vinde foarte bine, un produs nou sau unul care are o super reducere. Poti alege fie poza de produs din magazin, fie sa ii dai o nota personala si sa pozezi produsul in depozit, in birou sau chiar in timp ce este utilizat. Pe urma, adauga un text care te-ar face si pe tine sa dai like postarii si nu uita de un call-to-action si evident, nici de link-ul spre produsul prezentat. In acest fel, utilizatorii pot vedea produsul in site, pot afla mai multe informatii si il pot comanda mai usor.
2. Postari de tip Carousel Acest tip de postare are rolul de a arata mai multe produse dintr-o categorie sau mai multe poze cu un singur produs. Iar acum intrebarea este, de ce sa nu utilizezi si acest tip de postare? Poate ai reduceri de weekend la o anumita categorie sau la un singur produs. Incarca link-ul categoriei, selecteaza pana la 10 poze, adauga un text in cadrul postarii si ofera-le utilizatorilor experienta de a vedea mai multe produse si fara sa intre in magazinul tau online. De asemenea, poti crea acest tip de postare daca vrei sa arati cum se utilizeaza un produs, in ce combinatii il poti purta sau pur si simplu sa pui poze cu el din mai multe unghiuri. Cu cat utilizatorii au la dispozitie mai multa informatie, cu atat sansele ca ei sa cumpere sunt mai mari.
3. Postari cu articole Daca in cadrul magazinul tau online ai si partea de blog si creezi continut, ar fi mai mult decat pacat sa nu il utilizezi. Postarile cu articole incurajeaza utilizatorii sa afle mai multe informatii despre business-ul tau, despre produsele tale si mai ales despre produsele de interes pentru ei. Creeaza articole interesante si distribuie-le pe Facebook. In acest fel aduci trafic in magazinul tau si poti creste rata de vanzare. In acest fel, atat tu, cat si clientii tai veti fi foarte fericiti. Pune in practica informatiile din acest video, creeaza continut si urmareste toate informatiile utile despre Facebook. Nu uita sa utilizezi si partea de Story pentru a-ti impresiona urmaritorii! Apasa butonul Subscribe la canalul nostru de YouTube si afla de fiecare data primul cand postam un nou video. Ne poti ajuta cu un Like si cu un Share daca informatia pe care ai aflat-o ti se pare utila. Spor la vanzari!
Vezi si alte materiale utile: