• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Campanii de marketing si vanzari pentru magazinele online - Andrei Mihai - WebDigital

Esti curios sa stii ce se intampla in momentul acesta in economia locala si globala, care este dinamica business-urilor din sectorul de eCommerce si ce masuri sa iei pentru campaniile de performance marketing? Afla totul din video-ul pe care l-am realizat impreuna cu Mihai Alexandru Andrei, Manager of Operations & Partner WebDigital.
Gratuit
Gomag
Campanii de marketing si vanzari pentru magazinele online - Andrei Mihai - WebDigital-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Cum te repliezi in situatia de fata ca sa mentii lucrurile la un nivel cel putin normal?

In aceasta perioada, concentreaza-te pe client, pe nevoile lui si pe schimbarile care au avut loc in comportamentul lui de consum. Intreaba efectiv oamenii ce nevoi au, ce lucruri apreciaza si de ce fel de ajutor au nevoie. De asemenea, exista instrumente online ce te ajuta sa vezi care este interesul consumatorilor fata de produsele pe care le vinzi. Astfel, iti planifici mai bine zona de vanzari si afli pe ce sa te concentrezi.

Fa un research in Google Trends referitor la produsele tale si vezi cum si daca interesul consumatorilor asupra lor s-a modificat. Concentreaza-te pe categoriile de produse care au un interes crescut si evita sa intensifici promovarea pe categoriile de produse unde interesul scade.

Masuri de business pentru economia locala si globala:
- adapteaza-te la contextul actual;
- planifica si reconstruieste-ti obiectivele;
- analizeaza nevoile consumatorilor din piata (trends);
-  loializeaza consumatorii si sporeste recurenta comenzilor;
- adapteaza preturile si impulsioneaza vanzarile.

In Fashion si Beauty au crescut bugetele si veniturile in a doua parte a lunii martie. Magazinele si mall-urile sunt inchise, asa ca oamenii au comandat produsele care apartin acestor categorii de pe internet. De asemenea, business-urile au intensificat activitatea pe zona de online. Sectorul DIY merge foarte bine acum. Proprietarii de business-uri si-au marit bugetele de promovare deoarece exista cerere in aceasta perioada. Zona de produse sanitare (chiuvete, cazi) functioneaza mai bine decat a functionat inaintea perioadei de criza. Zona de IT&C a fost destul de putin atinsa. Costurile au scazut cu aproape 30%, iar veniturile cu 12%. Volumele de vanzari sunt destul de mari. Foarte bine se vand in aceasta perioada laptopurile deoarece tot mai multi angajati lucreaza de acasa, asa ca exploateaza acest lucru. Vino in intampinarea nevoii consumatorilor promovand aceasta categorie de produse. De asemenea, se vand intens componente pentru laptop, pentru PC, monitoare, produse de gaming etc.

- Auto - anvelopele sunt la mare cautare.
- Produse pentru copii - parintii stau acasa cu copiii, iar cei mici au nevoie de jucarii si carti care sa le mentina atentia. Asa ca, s-a observat o crestere la vanzarile de jucarii, articole educative, carti pentru copii.
- Sports - cresc vanzarile pentru gantere, biciclete eliptice, benzi de alergat - clientii acestor produse sunt in general persoane care mergeau la sala inainte, care faceau sport si care acum isi doresc sa faca miscare si acasa. Magazinele generaliste, care vand mai multe categorii de produse, au scazut bugetele de promovare, insa volumele de vanzari au crescut.
- Gadgets - se observa o diminuare a vanzarilor in aceasta zona. Au scazut vanzarile la produsele pe care oamenii le cumparau din impuls. Chiar daca cumparaturile se fac preponderent online, oamenii sunt mai putin dispusi sa cumpere lucruri care nu le sunt neaparat necesare si care le sunt aduse in fata de Facebook si Instagram.

Cum functioneaza acum Performance Marketing

Au scazut vanzarile prin intermediul campaniilor de Facebook Ads deoarece platforma este aglomerata cu informatii despre situatia din sistemul sanitar. Promovarea pe Facebook s-a ieftinit, insa au scazut vanzarile. In ultima perioada Google Shopping Ads si-a aratat cu adevarat valoarea si este tehnica de performance marketing care are cele mai bune rezultate. Sunt situatii in care Google Shopping asigura mai bine de 60% din totalul vanzarilor pe care magazinele online le realizeaza. Zona de Shopping se afiseaza atat in Google Search, cat si pe reteaua de site-uri partenere Google. Furnizeaza-le consumatorilor cat mai multe detalii despre produs in asa fel incat sa ii filtrezi si sa eviti generarea de click-uri accidentale. Functioneaza, de asemenea, campaniile de Search specifice, Facebook Dynamic Product Ads, un feed special cu produsele vedeta si impulsionarea achizitiei prin promotii/bonusuri.

Daca video-ul de astazi te-a ajutat sa vezi cu alti ochi aceasta perioada de criza, aboneaza-te la canalul nostru de YouTube si afla mai multe sugestii pentru afacerea ta online.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!