• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

5 Motive pentru care amani sa iti deschizi magazin online

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!

Gratuit
Gomag
5 Motive pentru care amani sa iti deschizi magazin online-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Exista dorinta de a lansa un magazin dar ai niste motive pentru care amani. Si cred ca le-am depistat:

Un prim motiv ar fi acela ca, nu ai actele necesare/firma. Deschiderea unei firme este intr-adevar un pas obligatoriu, inainte de orice.O entitate juridica iti este necesara pentru a putea emite facturi clientilor si bineinteles pentru a putea incheia contractele cu partenerii necesari: transportatori, procesatori plata, facturare, gestiune, logistica, achizitie domeniu+hosting. Deschiderea unei firme tine doar de niste elemente birocratice, timp si drumuri de facut pe la registrul comertului, dar complicat sigur nu este. Gandeste-te la cel mai novice om de afaceri pe care il cunosti - ei bine, daca el a reusit sa isi deschida firma cu succes, poti si tu.

Un al doilea motiv ar putea fi ca nu esti producator. Multe persoane se intreaba: daca nu am un stoc efectiv de produse, nu ma ocup cu realizarea acestora, cum as putea eu vinde online produsele altora? Poti opta pentru dropshipping, este un tip de business iar noi lucram cu astfel de magazine zilnic. Practic vei detine un feed de produse de la furnizori pe care le vei vinde mai departe in magazinul tau, acolo unde ti le administrezi tu cum consideri mai profitabil. Trebuie doar sa ai un furnizor serios si sa mentii legatura cu clientii tai imediat dupa ce au comandat, oarecum tu esti direct responsabil de produse, chiar daca in spate este integrat furnizorul. Nu ai nevoie de sute de produse, dimpotriva, un numar mic de produse inseamna o ocazie mai buna sa te concentrezi pe campanii bine targetate, iar partea de logisitica poate fi mai usor administrata.

Un al treilea motiv ar putea fi costurile. Cu o platforma inchiriata te asiguri ca pentru un cost lunar decent, ai un magazin pregatit sa vanda. Comparativ cu unul fizic, investitia este mult mai mica. Daca deja vinzi produse in offline, ai un start bun. Firma exista, contractul cu un transportator cu siguranta exista, esti la jumtatea drumului. Mai ai nevoie de un procesator de plata, detaliile tehnice legate de domeniu si hosting, iar pentru restul iti sta la dispozitie echipa de support a platformei. Diferentele in vanzarea offline vs. online poate fi un alt motiv pentru care amani lansarea. Fata de magazinele fizice care au un orar bine stabilit, magazinul online este mereu live si 'deschis' pentru clientii tai. Comenzile pot fi plasate oricand, astfel ca la fiecare inceput de zi poti accesa panoul de administrare si iti poti gestiona fiecare comanda. Vei avea parte de aceleasi avantaje pe care le are un magazin fizic: reduceri pentru clienti, support sau chat pentru interactiune umana, prezentari detaliate de produs, video pentru o percepere mai realistica, toate putand fi accesate oricand de catre clientii tai.

Ultimul motiv, nu stii daca esti pregatit. Gandeste-te ca in momentul in care tu urmaresti acest video, cineva chiar incepe toate demersurile pentru a o face. Exista interes si zilnic se lanseaza cate un nou business online, pentru ca oamenii realizeaza ca au o idee de afacere pe care au tot tinut-o in frau in toti acesti ani. Important e sa incepi. Informatia o are oricine, insa nu toti au curajul. Ai un target rapid, poti sa profiti de greselile celorlalti. Sunt atatea exemple de ‘asa nu’ pe piata, incat cu putina implicare, timp si ambitie, poti sa faci rapid diferenta. Vei iesi rapid in fata daca vrei sa aplici informatia aflata. Poti profita si de evenimentele care ne forteaza sa ne complacem intr-o situatie. De exemplu, de cand cu pandemia, s-au deschis mult mai multe magazine - putem confirma. Comertul online a continuat sa prospere, din pacate au avut de suferit cei din domeniul horeca. Insa curierii aveau program normal de lucru, vanzarile online au crescut pentru cele mai multe afaceri si nise. Asadar, decizia este la tine. Depinde doar cand te decizi. Analizeaza situatiile comparativ. Gandeste-te ca daca lansezi acum magazinul, in 2025 vei putea spune: wow, am 5 ani experienta!

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!