Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!
Colegele noastre Iulia si Alexandra ne prezinta azi 10 aplicatii pe care le gasesti in Gomag si pe care le poti activa pentru cresterea valorii cosului si dublarea vanzarilor:
1. Produse bundle
Aplicatia Gomag Produs Bundle creeaza un nou produs, de sine statator, format din mai multe produse existente deja in magazinul tau. Aplicatia este potrivita pentru orice tip de nisa. Depinde doar de strategia ta si de ce tipuri de pachete vrei sa faci.
2. Pachete de produse
Avantajul aplicatiei Pachete de produse e ca, odata ce iti stabilesti structura de ofertare si setezi pachetele, sunt afisate automat si nu mai ai grija lor pana in momentul in care vrei sa le modifici sau stergi. Iti recomand sa prezinti pachete de produse in perioadele mai slabe in vanzari – pentru a atrage atentia, dar si in preajma sarbatorilor celebrate cu cadouri.
3. Puncte de fidelitate
Modulul Puncte de fidelitate din Gomag are rolul de a-ti aduce vanzari duble sau chiar triple pe termen lung, pentru ca reprezinta un motiv pentru clientii tai sa se intoarca si sa comande din magazin. Punctele de fidelitate se pot acorda pentru fiecare comanda, dar mai nou, si pentru crearea unui cont.
4. Abonamente
Aplicatia Gomag Abonamente este special creata pentru anumite nise. Cele care vand produse cu caracter recurent. Procesul functioneaza la fel ca orice alt abonament: clientii aleg un produs sau o selectie de produse si stabilesc cand sa li se livreze, pe parcursul a unui interval de timp dat.
5. O.T.O (One-Time Offer)
Aplicatia One-Time Offer din platforma te lasa sa afisezi o noua zona de vanzare, direct in pagina de finalizare comanda. Teoretic, pretul produsului afisat aici este cel mai mic (pentru produsul respectiv) pe care il poate gasi in magazin.
6. Grupuri de clienti
Ai o alta metoda de a dubla profitul pe termen lung daca folosesti modulul Grupuri de clienti din CRM-ul platformei Gomag. Modulul Grupuri de clienti te lasa sa iti segmentezi clientii existenti, pe baza unor caracteristici specifice.
7. Recuperare cos
Un procent dezastruos de utilizatori ies din site-ul tau lasand in urma cosuri pline de produse (si de bani, pentru tine). O rata de abandon mare e frica oricarui proprietar de magazin online. Aplicatia Recuperare cos din Gomag este doar una dintre metodele pe care le poti folosi pentru a atrage atentia clientilor asupra produselor abandonate in cos.
8. Servicii extra
Aplicatia Servicii extra din Gomag iti permite sa afisezi orice optiune de serviciu suplimentar in pagina de finalizare comanda a magazinului tau. Aplicatia te ajuta sa dai un impuls suplimentar deciziei de cumparare, sa cresti valoarea comenzii si chiar sa ii dai un motiv clientului sa se intoarca (deci, sa devina client fidel).
9. Recomandari avansate
Upsell si cross-sell sunt tehnici clasice de crestere a valorii cosului. Si stii ca ai deja optiuni de afisare a acestora, din modulul Produse in Gomag. Insa daca vrei sa personalizezi recomandarile de upsell sau cross-sell, poti folosi aplicatia Recomandari avansate din Gomag.
10. Pop-up-uri de CTA
Platforma iti pune la dispozitie mai multe tipuri de pop-up-uri. Dintre ele, pop-up-ul de Call to Action are un rol mai special: acela de a atrage atentia celor care intra in site spre o oferta, o categorie, un discount, un continut special sau un landing page.