Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!
Citeste la noi pe blog https://www.gomag.ro/blog/magazin-online-la-cheie/
Este foarte important ca atunci cand ai completat formularul sa anunti agentul de suport, pentru ca acesta sa poata trimite toate informatiile echipei de la tehnic si magazinul tau sa fie gata cat mai repede. Informatii importante pe care trebuie sa le trimiti echipei de la suport:
1. Logo clar care sa iti reprezinte magazinul.
2. Mai multe imagini clare si relevante pentru crearea bannerelor.
3. Tema aleasa de tine, potrivita afacerii tale (odata alese culorile si tema acestea sunt setate de catre cei ce se ocupa de crearea magazinului tau, este stabilit numarul bannerelor si formatul acestora, iar o schimbare ulterioara a temei va prelungi destul de mult termenul de finalizare al magazinului tau online).
4. Informatii cu privire la adresa de email si numar de telefon.
5. Iar dupa semnarea contractelor cu partenerii trebuie sa trimiti informatii cu privire la date de facturare, procesatori de plati, transportatori si aplicatii pe care doresti sa le folosesti.
In timp ce completezi formularul si semnezi contractele cu diferiti parteneri este foarte important sa incepi sa adaugi produse in magazin. Este indicat sa ai cel putin cateva produse si categorii in magazin pentru ca echipa care lucreaza la magazinul tau sa aiba o baza pe care sa poata construi. Pentru o comunicare eficienta si pentru ca magazinul tau sa fie gata intr-un timp cat mai scurt tine constant legatura cu agentul de suport. Asigura-te ca urmaresti email-urile pe care le primesti de la suport si ca le oferi acestora informatiile de care au nevoie pentru ca proiectul tau sa evolueze. In felul acesta echipa va fi la curent cu dorintele tale si magazinul va fi gata de live intr-un timp mai scurt. Asigura-te ca toate informatiile sunt completate in formular in mod corect si spor la treaba!