• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Totul Despre Avatarul de Client - Cum să Înțelegi Perfect Clienții

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!
 
Gratuit
Gomag
Totul Despre Avatarul de Client - Cum să Înțelegi Perfect Clienții-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul de vanzare in magazinul tau online

1. Studiaza piata si concurenta

Este esential sa analizezi atat proprii tai clienti, cat si clientii concurentei. Acest lucru este mai usor de realizat in cazul tau. 

Dar cum stau lucrurile cu competitia? Cum poti sa analizezi pe clientii acesteia? Este un proces simplu. Poti incepe prin a verifica recenziile si testimonialele pentru a afla opinia clientilor despre produsele pe care le-au achizitionat.

Poti sa arunci o privire si pe platformele de vanzare online, in cautarea marcilor care sunt vandute in acelasi loc. De obicei, oamenii sunt mai sinceri in aceste situatii si poti gasi informatii autentice.

De asemenea, poti cauta pe Google pentru a vedea parerile clientilor care au postat acolo. 

Mai poti verifica conturile de social media ale concurentei pentru a vedea cat de activi sunt si cum interactioneaza cu clientii lor, in special in timpul campaniilor sau promovarilor.

Un aspect important este si modul in care oamenii discuta, fie ca sunt satisfacuti, fie ca au anumite nevoi sau asteptari. De obicei, oamenii sunt mai vocali atunci cand au nemultumiri sau sugestii. 

Este crucial sa intelegem obiceiurile de cumparare ale clientilor nostri, in special ale celor potentiali. 

De asemenea, pe retelele sociale precum Facebook si YouTube, monitorizeaza modul in care publicul interactioneaza cu continutul tau. 

Urmareste atent numarul de vizualizari, timpul de vizualizare, interactiunile, comentariile, aprecierile, distribuirile si altele. Acest lucru te va ajuta sa produci continut mai relevant pentru viitorii tai clienti. 

2. Culege date demografice si geografice

De unde obtinem aceste date despre clientii nostri? Google Analytics este o resursa valoroasa in acest sens. Poti afla detalii despre demografie, varsta, gen, dispozitivele folosite si orasul din care provin clientii tai.

De asemenea, poti sa analizezi interesele lor. Aceste informatii te pot ajuta sa creezi campanii mai bine directionate.

Este important sa monitorizezi si sa compari traficul din campaniile de pe Google cu cel din campaniile de pe platforme de socializare pentru a vedea care aduce rezultate mai bune.

Ce poti face in aceasta privinta? Sa monitorizezi traficul din campaniile tale, atat din sursele de pe Google, cat si din cele platite pe retelele de socializare. Sa analizezi audienta, punctele comune si diferentele dintre acestea. 

Este important sa urmaresti si rata de conversie, dar si comentariile si cuvintele folosite de oameni atunci cand interactioneaza cu continutul tau.

Poti chiar sa folosesti sondaje si chestionare pentru a obtine mai multe informatii despre clientii tai sau pentru a descoperi obiectiile pe care le au si sa vii cu solutii pentru acestea. 

3. Campanii 

In general, un magazin online are avantajul de a adresa diferite oferte clientilor. 

De aceea, descrierile produselor sau reclamele variaza pentru a comunica cu diferitele tipuri de clienti si a le atrage atentia asupra produselor tale. 

Daca ai magazinul tau online pe Gomag, poti accesa sectiunea Academia Gomag si o sa gasesti un model de avatar de client pe care sa-l completezi. Acest model te va ajuta sa centralizezi toate informatiile pe care le ai despre clientii tai.

In plus, este important sa discuti si sa colaborezi cu echipa ta de marketing, colegii tai sau partenerii pentru a gestiona campaniile publicitare platite in mod corespunzator.

4. Analizeaza

Este esential sa intelegi si nivelul de venit al clientilor tai. Aflarea venitului lor iti poate oferi o idee mai clara despre ce produse sau servicii isi pot permite.

Este important sa descoperi si modul in care isi petrec timpul liber si cum isi doresc sa comunici cu ei.

In functie de tipul de produse sau servicii pe care le oferi si de valoarea cosului de cumparaturi mediu, ar trebui sa evaluezi care este metoda de abordare cea mai potrivita pentru clientii tai. 

Vezi si alte materiale utile:
  •  
  •  
  •  


 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!