Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Pagina de produs într-un magazin online
Ce business-uri/oameni de succes urmaresti? Cum au ajuns unde sunt azi? Cu siguranta ai modele, oameni/business-uri de succes pe care le urmaresti. De cand sunt pe piata? Ce actiuni au derulat pentru a ajunge la valoarea curenta? Multi dintre acesti oameni au atins succesul pentru ca au facut ce nu au realizat altii. Au intrat in eCommerce cand nu exista obiceiul de a cumpara online. Desi nu este recomandat sa te compari cu business-urile mari, poti invata din parcursul lor. Te poti inspira din actiunile lor si poti vedea ce se poate aplica in cazul tau. Noteaza toata informatia pe care o afli/culegi, inclusiv ideile pe care le ai, pentru ca asa cresc sansele pentru a implementa/testa ce ai invatat mai repede.
Te poti folosi de plannerul Made for Business pentru a-ti organiza timpul si crea planurile de actiune. Il poti utiliza si pentru dezvoltarea ta personala, nu doar profesionala. https://academia.gomag.ro/made-for-business
Cum gestionezi obstacolele
Obstacole vor aparea. Ce trebuie sa retii este ca, in cele mai multe cazuri, rezolvarea lor este rapida, daca iti doresti asta. Focuseaza-te pe gasirea de solutii, nu pe amplificarea problemei. Evita sa te victimizezi si cauta anturajele care te ajuta sa gasesti solutii. Nu-ti pierde energia pentru a te plange, ci foloseste-o pentru rezolvarea situatiei in care te afli. De multe ori avem rezolvarea/solutia salvatoare, dar suntem impiedicati de frici/blocaje create de noi (frica de a esua) sa o punem in aplicare.
Planificarea
Din pacate, in cazul multor antreprenori, planificarea este facuta dupa ureche. Cea mai frecventa scuza pentru lipsa de organizare este timpul insuficient.
Retine: toti oamenii au acelasi timp (24 de ore/zi), fie ca sunt bogati sau nu. Diferenta e ca oamenii de succes folosesc timpul altfel, intr-un mod eficient. Nu ai experienta necesara? Aici poti oricand sa inveti, sa te dezvolti, sa descoperi informatia utila/necesara. Gaseste persoanele potrivite la care sa apelezi si adreseaza-le intrebarile potrivite.
Stabileste pasii pe care ii vei parcurge:
- ce actiuni vei derula saptamanal/lunar
- cu cine faci actiunile si cum -
vezi ce a functionat (din actiunile trecute), ce nu a functionat si ce nu ai facut inca
Proiect vs Produs
Poti sa iti asemeni magazinul online cu un produs. Ce inseamna asta? Inseamna sa oferi o solutie pentru client. Oamenii vor sa cumpere solutii, nu produse. In prima faza este educarea clientilor. La primul contact cu magazinul tau oamenii afla despre produse (descrieri detaliate, blog). Utilizatorul interactioneaza cu site-ul: navigare, cautare produse, inregistrare site, aplicatie chat. Conectare+socializare = site-ul are legatura catre canalele de social media (aici depinde cat de activ este brand-ul tau) Produsul vedeta - cum ii ajuta pe oameni? ce problema le rezolva? cum le imbunatateste viata? Ai grija ca produsele pe care le promovezi sa se caute in acea perioada.
Infrastructura de marketing
Ai facut marketing, dar nu a functionat? In ziua de azi nu poti face marketing fara date. Exista tool-uri care te ajuta. Te mai ajuta sa te uiti si la competitori, sa vezi ce au facut/fac ei. Planifica si urmareste-ti campaniile. Va fi mai usor sa vezi ce ai facut bine si ce nu. Fii cu ochii pe costuri. Cat ai investit in perioada campaniei? Care au fost eforturile legate de crearea campaniei? Ce rezultate a generat? Asigura-te ca vei avea un mesaj unitar pe toate canalele de marketing. Ai ca suport caietul pentru Campania de Marketing, ce iti va dezvalui toti pasii necesari pentru o campanie de marketing de succes. https://academia.gomag.ro/ecommerce/campania-de-marketing-pentru-magazinul-tau-online-plan-de-actiune.html
Vezi si alte materiale utile: