• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Creste valoarea cosului de cumparaturi in magazinul online

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!

Gratuit
Gomag
Creste valoarea cosului de cumparaturi in magazinul online-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Ce este valoarea medie a unei comenzi


Valoarea medie a unei comenzi reprezinta venitul total pe care il incaseaza un magazin online impartit la numarul de comenzi. Pentru a avea o imagine clara asupra acestor valori, te poti uita periodic in rapoartele din dashboard-ul Gomag (daca esti client Gomag), dar si in Google Analytics. Poti sa faci astfel de analize la finalul unei campanii, la finalul unei campanii de marketing cu un influencer, la final de sezon sau oricand doresti tu.

Strategii pe care le poti aplica in magazinul tau online pentru a creste valoarea medie a comenzilor

1. UpSell

Pentru produsul pe care il afisezi clientilor, poti afisa o varianta mai buna, la un pret mai mare.

2. Cross-Sell

Pentru produsul pe care il afisezi clientilor, poti afisa si produse complementare (de ex., accesorii). Daca esti client Gomag, poti face acest lucru foarte simplu cu ajutorul pop-up-urilor.

Pont! Analizeaza comenzile din trecut sa vezi ce au mai cumparat clientii tai alaturi de un anumit produs, ce a continut cosul de cumparaturi, precum si care a fost valoarea medie a acestuia.

3. Produse Bundle

In acest context, poti alege un produs principal + alte produse complementare care, achizitionate impreuna, sunt la un pret mai mic.

4. Transport gratuit

Stabileste un prag pe care clientul trebuie sa il depaseasca pentru a beneficia de transport gratuit in site (de exemplu, comenzile de peste 250 lei beneficiaza de transport gratuit). Comunica acest lucru printr-un HelloBar.

5. Cadouri in cosul de cumparaturi

Si in acest context te poti folosi de o valoare prag pentru a oferi un cadou in cosul de cumparaturi. Daca esti client Gomag, poti sa creezi o regula in platforma prin care sa stabilesti cand valoarea cosului depaseste o anumita suma si clientul este in cosul de cumparaturi (checkout) sa vada cadoul pe care il oferi.

6. Cashback

Atunci cand un client cumpara din magazinul tau si depaseste o anumita suma, ii poti oferi un voucher pe care sa il foloseasca la o comanda viitoare. Poti trimite acest voucher pe email-ul de follow-up, SMS sau in scrisoarea de multumire.

7. OTO

Aceasta functionalitate iti ofera posibilitatea de a oferi un produs la un pret unic. Iti recomand sa testezi mai multe produse pentru OTO deoarece te va ajuta si sa reduci la zero costurile de achizitie client.

8. Fii creativ

Analizeaza datele din rapoarte si dezvolta campanii de marketing mai avansate. De exemplu, poti vedea care sunt localitatile cu cea mai mare rata de conversie catre care poti veni cu oferte exclusiviste care sa te ajute sa iti cresti valoarea cosului. Mai mult, poti sa faci recomandari (landing page-uri) in functie de aceste date.

9. Oferte pentru comunitatea ta

Creeaza oferte speciale pentru fiecare canal de comunicare in parte (Facebook, Instagram etc.). Iti recomand sa organizezi aceste campanii pe perioade de timp limitate (de ex., flash sales pentru 24/ 48 de ore). Mai mult, alege perioadele de salarii pentru a le organiza.

10. Vinde mai mult la telefon

In momentul in care confirmi comanda telefonic, poti sa il intrebi pe client cum intentioneaza sa foloseasca produsul sau daca a mai folosit produsul in trecut si sa ii oferi sfaturi de utilizare. Aici poti sa ii mai oferi ceva in plus.

BONUS
- verifica reclamele pe care le rulezi si asigura-te ca clientul ajunge in pagina corecta atunci cand apasa pe reclama.
- analizeaza piata si vezi ce campanii ruleaza si cum te poti diferentia de competitori.
- foloseste testimonialele clientilor pentru a comunica pe limba lor (vezi cuvintele pe care acestia le folosesc si adauga-le in comunicarile tale).
- foloseste HelloBar, landing pages, marcaje promotionale, iconuri, bannere sau hero images pe care sa le personalizezi in functie de campaniile tale. Vinde online cu https://www.gomag.ro/​ 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!