• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

De ce nu functioneaza campaniile Facebook Ads la fel de bine ca la altii

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!

Gratuit
Gomag
De ce nu functioneaza campaniile Facebook Ads la fel de bine ca la altii-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

1. Diferentiatorii


Iti recomandam sa fii foarte atent la diferentiatorii pe care tu ii folosesti si fii atent la ce diferentiatori folosesc competitorii tai. Concentreaza-ti eforturile sa iti plasezi reclamele acolo unde sunt sanse mari sa navigheze oamenii care ajung in site-ul tau, in urma campaniilor de Facebook Ads. Oamenii nu cumpara din prima, ei cerceteaza, fac un research si studiaza mai multe oferte. Studiaza site-ul tau si site-ul competitorilor tai.

2. Clientii recurenti

Conteaza foarte mult cu ce vii tu in plus, trebuie sa le dai un motiv clientilor sa cumpere de la tine si sa mai revina pe site-ul tau. Poti sa folosesti punctele de fidelitate si asta nu te obliga sa vii cu cel mai mic pret de pe piata. Romanii sunt o natie de cumparatori care functioneaza foarte bine la presiunea pretului. Mai poti adauga cadouri si extra beneficii in cosul de cumparaturi pe care doar tu le poti oferi clientiilor tai.

3. Pagina de produs

Este foarte important sa te uiti la site, la pagina de produs, la paginile de produs, la Caracteristici - Avantaje - Beneficii (CAB) pe site-urile altor companii pe care le analizezi inainte sa pornesti campania de Facebook Ads. In pagina de produs in care ajunge clientul uita-te cate testimoniale ai afisat, cate imagini de produs folosesti de la clientii tai si cate au alte magazine. Verifica si ce motive au clientii sa cumpere de la tine. De aceea, este bine sa ai o campanie punctuala. Atunci cand faci campanii care targeteaza landing page-uri cu sute sau mii de produs nu poti sa ai pretentia ca toate produsele respective sa fie foarte bine prezentate, pentru ca nu te poti diferentia rapid fata de alte business-uri.

4. Targetarea

Poti sa folosesti tool-ul de la Facebook pentru reclame, iar de la Google, absolut orice instrument ce tine de marketing. Dar toata "magia" vanzarilor se intampla in site-ul tau, in magazinul tau online, pentru ca acolo ajung oamenii pe care tu i-ai atras, pe care i-ai targetat. Conteaza foarte mult oferta comerciala; este important sa faci un research atunci cand faci o campanie. Cand esti specialist sau antreprenor, mesajele transmise sunt esentiale. Ceva trebuie sa opreasca oamenii din scrollat si sa ii determine sa intre pe site-ul tau. Pe Facebook se cumpara la impuls. De aceea trebuie sa le atragi bine atentia si să-i duci intr-o pagina pregatita de vanzare. Tine cont sa aibă la dispozitie acele elemente care castiga increderea, sa ai preturi competitive, descrieri, video, imagini, testimoniale, chat, formular de garantie, informatii despre livrare si alte beneficii.

Tu ce experienta oferi utilizatorului pe care vrei sa il transformi in clientul tau cumparator, atunci cand intra pe site-ul tau?

Aboneaza-te la canalul nostru de YouTube si continua sa ne urmaresti, pentru ca ai aici si alte video-uri cu informatie valoroasa pentru antreprenorii din eCommerce. Ne gasesti si pe Facebook si Instagram, unde poti afla noutati de la comunitate si sfaturi de la profesionisti cu experienta. 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!