• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

4 Elemente esentiale care te ajuta sa iti cresti afacerea online

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!
Gratuit
Gomag
4 Elemente esentiale care te ajuta sa iti cresti afacerea online-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!


1. Produsul principal

Pentru magazinele online produsul principal (vedeta) reprezinta categoria de produse pentru care vrei sa fii recunoscut in piata. Ai deja instoric in piata (de vanzari, campanii)? Poti afla categoria de produse pentru care este recunoscuta afacerea ta din contul tau de Google Ads. Campania de brand din Google Ads te ajuta sa identifici oportunitatile de business. Aici poti vedea ce cauta utilizatorii legat de numele brand-ului si magazinului tau online (care sunt cuvintele cheie folosite). Foloseste Google Search Console, pentru a vedea ce cuvinte cheie au adus trafic in magazinul online. Cand rulezi o campanie de marketing pentru anumite produse, asigura-te ca exista cerere in piata. In dashboard-ul de pe Gomag poti vedea in istoric ce se cauta cel mai bine intr-o anumita perioada. Nu uita sa verifici si in Google Trends daca produsele sunt cautate, inainte sa dai drumul campaniei. Daca nu parcurgi acesti pasi de pregatire, sunt sanse mari sa ai o campanie cu rezultate slabe. Foloseste-te de toate canalele de comunicare pentru a comunica oamenilor beneficiile produsului vedeta. Prezinta si avantajele de a face cumparaturi din magazinul tau online (trust icon).

2. Sistemul de livrare

Control total poti sa ai doar pe partea ta de parteneriat, de aceea este bine sa alegi curier de incredere. Asigura-te ca ai cei mai buni curieri, nu cei mai ieftini. Ce inseamna o livrare de calitate? Impachetare adecvata pentru produse si livrare in termenul promis. Legat de impachetare, sunt anumite artificii pe care le poti folosi pentru a te diferentia in piata.

3. Atitudinea in servicii

Chiar daca esti la inceput, nu este o idee buna sa mergi cu cel mai mic pret. Poti folosi servicii pentru a te diferentia de competitie si sa atragi clientii de partea ta. Am discutat in nenumarate studii de caz (cu clienti Gomag) despre cum poti face diferenta. Functioneaza foarte bine partea de continut, de educare a pietei.

Consultanta telefonica este un alt serviciu ce ajuta o afacere la inceput de drum. Clientii care nu au incredere sa cumpere de la tine, vor sa afle mai multe despre afacere si produse. Cunoaste-ti foarte bine produsele (in special produsul vedeta), pentru a putea prezenta beneficiile.

Poti folosi cadouri in cos. Acest artificiu grabeste procesul de vanzare. Sau cadouri surpriza in colet, la primirea produsului (cresti sansele sa aduci inapoi clientul).

Fa campanii si pentru clientii existenti, nu doar pentru achizitia de clienti noi. Atat tu cat si colegii care se ocupa de relatia cu clientii, fiti atenti la atitudinea in fata clientului.
Incearca sa intelegi starea clientului cand comunici cu el si vei putea sa ii vinzi mai mult. Esti client Gomag? In sectiunea Academie din admin-ul magazinului tau vei gasi Ghidul Convorbirilor Telefonice cu Clientii.

4. Relatia continua

Relatia continua = comunicarea continua si constanta cu clientul care a cumparat produsele tale. Dupa alegerea produsului, trimite un email clientului prin care te asiguri ca stie sa foloseasca produsul sau ii oferi noi beneficii/modalitati de utilizare a produsului. Aici te ajuta mult blogul. Cere clientului un review/testimonial. In Gomag, poti folosi o aplicatie pentru a face acest lucru sau poti folosi un Gobot. Poti cere un testimonial in mod clasic: ce parere are clientul despre produs, cum l-a utilizat si ce sfaturi ar avea. Daca ai magazin pe Gomag, clientul poate face postari in Instagram, cu hashtag personalizat (din partea ta) sau tag pe story, pentru a lasa un testimonial. Apoi, cu aplicatia InstaApp, tu poti trage toate aceste postari din Instagram in magazinul tau online. La inceput va trebui sa motivezi clientii pentru a face acest lucru. Ofera un voucher, de exemplu, pentru cei care folosesc un hashtag si fac o postare pe Instagram cu produsele tale. Foloseste email-urile tranzactionale, newsletterele, postarile din social media, campanii de remarketing si altele pentru a tine o legatura stransa cu clientii tai.

Care din aceste 4 elemente le ai implementate si ce doresti sa implementezi? Aboneaza-te la canalul nostru de YouTube pentru a afla alte sfaturi de crestere a unui business online. 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!