• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum folosesti grupuri de clienti B2B in platforma eCommerce Gomag

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!
Gratuit
Gomag
Cum folosesti grupuri de clienti B2B in platforma eCommerce Gomag-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Cu ce te ajuta activarea „Grupului de clienti” in modulul B2B din cadrul platformei Gomag?

Iti ofera posibilitatea de a-ti targeta mai bine clientii business in baza unor criterii pe care le poti stabili chiar tu. Spre exemplu, ai posibilitatea de a crea grupuri de clienti in functie de tipul de business din care fac parte, luna lor de nastere, luna in care au realizat prima comanda pe site-ul tau etc. In baza acestor criterii poti stabili/ seta discounturi pe care fiecare client aferent unui grup sa le poata vedea la momentul logarii in site. Mai mult, poti realiza diferite notificari pentru clientii tai business (reduceri, vouchere, OTO) pe care acestia sa le poata vedea pe pagina de finalizare a comenzii.

Sa le luam pe rand.

- Modulul de reduceri

Folosind acest modul ai posibilitatea de a stabili tipuri de reduceri pentru fiecare grup de clienti creat la nivelul magazinului tau. De exemplu, poti elimina costurile TVA pentru un anumit grup, poti crea reduceri pentru o anumita categorie de produse sau un brand de produse, sau poti face lichidari de stoc.

- Modulul de vouchere

Modulul de vouchere este un tool foarte util in campaniile tale de marketing. Ce poti face mai exact? Poti crea grupuri de clienti-influenceri carora le poti oferi un cod de voucher pe care sa il promoveze in fata urmaritorilor lor fie printr-o campanie, fie printr-un giveaway. Mai mult, poti crea un grup chiar cu angajatii tai, carora le poti oferi un voucher cadou in functie de un anumit moment al anului (de ex., Ziua femeii, Craciun, Anul nou etc.)

- Lista de preturi

Folosind modulul B2B poti crea landing page-uri de Black Friday si poti face import pentru fiecare grup de clienti creat de tine caruia sa ii setezi anumite preturi speciale. De exemplu, ai posibilitatea de a stabili limite de pret sau stoc in functie de fiecare grup creat. Mai mult, poti stabili un pret special si pentru un anumit numar de clienti (de ex., pentru primii 10 clienti).

- Modulul OTO (one time offer)

O modalitate foarte utila pentru fidelizarea clientilor si cresterea valorii cosului de cumparaturi este utilizarea modulului OTO. Ce trebuie sa faci? Seteaza discounturi pe produse, iar clientii tai vor avea ocazia sa vada preturile speciale pe pagina de finalizare a comenzii. Jongleaza cu ofertele tale pentru a stimula cresterea valorii cosului de cumparaturi.

- Adaosuri

Optiunea Adaosuri iti ofera posibilitatea de a stabili daca si care grupuri de clienti trebuie sa plateasca TVA si care nu.

 - Modulul pachete de produse

In functie de grupurile tale de clienti poti seta anumite pachete de produse pe care acestia le pot achiziona din magazinul tau online. De exemplu, daca clientul tau intentioneaza sa achizitioneze un aparat/ gadget poti oferi accesorii la reducere sau chiar produse gratuite. Mai mult, ai si posibilitatea de a seta oferirea de mostre pentru anumite produse. Aceasta practica il va determina pe client sa revina in magazinul tau.

- Notificari prin GoBot

Un alt instrument foarte util in gestionarea grupurilor tale de clienti este Email Bot. Cu ajutorul lui poti trimite mesaje personalizate catre grupuri speciale de clienti. Email Bot te mai ajuta si sa iti personalizezi mail-urile de receptionare / status / livrare comanda. Mai mult, poti seta si un reminder pentru clientii tai. De exemplu, pentru acei clienti care obisnuiesc sa cumpere consumabile din magazinul tau, poti stabili ca la o anumita perioada (2-3 luni, sa zicem) acestia sa primeasca un reminder pentru a reveni in magazin si a-si reface stocurile.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!