• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum arata magazinul viitorului - Corina Cimpoca de la MKOR

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!

Gratuit
Gomag
Cum arata magazinul viitorului - Corina Cimpoca de la MKOR-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

1. Ce face MKOR Research & Consulting?


Corina Cimpoca este fondatoarea MKOR Research & Consulting. Compania MKOR se ocupa cu cercetarea pietei de 10 ani, iar de aproximativ 2 ani a inceput sa reinventeze ce inseamna cu adevarat cercetarea de piata din dorinta de a oferi retailerilor acces la date in timp real. Avand in vedere situatiile prin care am trecut cu totii, am vrea sa stim ce se intampla in piata, dar informatiile nu sunt tocmai actualizate in timp real. MKOR te poate ajuta in aceasta privinta.

2. Live Research prin Consumer Trends.Live

MKOR a lansat in anul 2021 un studiu de piata in timp real care se numeste Consumer Trends Live, unde monitorizeaza 7 industrii luna de luna. Practic, abonatii au acces la trendurile din piata. Din 2016 MKOR au propriul panel de respondenti, cu peste 50.000 de respondenti activi (oameni care s-au inscris sa raspunda la intrebari). Pentru fiecare studiu, ei fac o selectie asigurandu-se ca fiecare are sansa de a intra in studiu, urmarind ca acesti oameni sa aiba o structura similara cu cea a populatiei, pe modelul “Institutul National de Statistica”. Corina a observat de-a lungul timpului ca nevoia si obiectivele clientilor tind sa fie destul de similare. Ei vor sa afle cum folosesc oamenii un anumit produs, pareri, dar si cum se pozitioneaza fata de un anumit brand. Exista si termenul de brand trackers unde poti vedea cat de cunoscut esti ca brand in piata si cum evoluezi. Probabil ai auzit de termenul SCORE NPS - vrei sa afli ce inseamna si cum te poate ajuta? SCOR NPS sau Net Promoter Score este un scor de loialitate si satisfactie pe care il poti monitoriza la nivelul business-ul propriu luna de luna. Score NPS poate fi monitorizat dupa fiecare comanda pe care oamenii o trimit.

3. Informatii despre piata

Este importanta scoaterea in evidenta si pozitionarea in contextul pietei, deoarece se poate vedea daca vanzarile sau bugetele au scazut sau crescut. Consumer effort score este un predictor foarte bun al NPS - cat de usor le este oamenilor sa cumpere dintr-un magazin. Cu cat le este mai usor, cu atat vor fi mai multumiti. Este necesar sa lasi lucrurile cat mai simple, sa nu aplici haotic o sumedenie de idei luate de la toate magazinele.

4. Cum arata magazinul viitorului?

O componenta importanta a companiei MKOR este de a “prezice” trendurile din piata in urmatorii ani pe baza datelor pe care le colecteaza. Intre timp, sunt intrebati consumatorii cum isi imagineaza ei magazinul viitorului. Numarul respondentilor a fost de peste 6.000. Un lucru important rezultat acestei intrebari este comunicarea si informarea transparenta. Consumatorii vor sa fie cat mai informati despre descrierea produsului si livrarea acestuia. In ceea ce priveste magazinele online, o parte dintre consumatori asteapta ca magazinul viitorului sa fie exclusiv online si ar trebui sa compenseze experienta din offline care lipseste. De exemplu, retururile foarte usoare si metoda de plata contactless cu telefonul mobil. La Gomag metoda de plata contactless este in crestere. Oamenii asteapta tehnologii imersive, iar din raspunsurile oferite de catre acestia, ei isi doresc sa isi creeze avatare online. Doresc sa evite efortul si sa aiba un proces de cumparare cat mai simplu. Vor experiente cat mai independente, de aici si migrarea catre online. Asigura-te ca ai review-uri deoarece cumparatorii nu gasesc in mediul offline aceste atuuri. Sa fii bine pozitionat pe zona de SEO sau pe Google Shopping rezulta in sanse foarte mari ca ei sa cumpere de la tine, si nu din magazine offline.

5. Unde o poti gasi pe Corina Cimpoca de la MKOR?

Pe site-ul oficial https://mkor.ro, la adresa de e-mail [email protected], dar si abonandu-te la newsletter unde vei beneficia de informatii despre date din piata si studii pe care le fac acestia. Corina Cimpoca te sfatuieste sa comunici cu clientii. Fa chestionare de satisfactie care pot fi trimise automatizat.

Continua sa ne urmaresti pe canalul nostru de YouTube si pe social media, Facebook si Instagram. Pregatim alte video-uri interesante si oferim sfaturi menite sa ajute antreprenorii din eCommerce.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!