• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum sa ai un Sales Funnel care iti aduce vanzari online

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!
Gratuit
Gomag
Cum sa ai un Sales Funnel care iti aduce vanzari online-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Ce este un Sales Funnel?


Sales Funnel (palnie de vanzari) = metodologie de accesare a pietei de clienti (mai mult sau mai putin pregatiti sa cumpere).

Sales Funnel-ul este format din 3 segmente prin care trebuie sa treci clientii, pentru a le atrage atentia, castiga increderea si a-i convinge sa cumpere.

Elementele principale ale unui Sales Funnel:
- Top of Funnel (top)
- Middle of Funnel (mijloc)
- Bottom of Funnel (baza) Ai nevoie de aceste elemente pentru a-ti construi strategia de vanzare. Multi poate inca nu au aflat de tine si de magazinul tau online. Poti folosi palnia pentru a le da de stire si a-i atrage catre produsele tale. Fiecare strategie de vanzare poate beneficia de pe urma unui Sales Funnel.

1. Top of Funnel

Este primul element al Funnel-ului, prin care iti faci cunoscute produsele in fata celor interesati. Acest element include strategia de lansare a produselor, anuntarea unui produs/eveniment nou, campanii de awareness etc. Retine ca nu esti singurul care va folosi aceasta metoda pentru a atrage clienti. Exista competitori care vor derula actiuni similare cu ale tale. Te poti diferentia daca alegi sa faci lucrurile diferit (abordare unica, specifica brand-ului). Te ajuta, desigur, si strategia (bugetele) de marketing care iti ofera vizibilitate optima in piata.

 2. Middle of Funnel

Deja oamenii te cunosc si au ajuns sa iti viziteze site-ul. E important sa ii conduci mai departe in Funnel-ul tau. In aceasta etapa vor castiga mai multa incredere in brand-ul tau si le va creste interesul pentru produsele oferite. Cresc sansele ca acestia sa faca o achizitie. Dar, pentru a avea succes, trebuie sa iti configurezi corect magazinul online si sa ai o strategie de marketing bine pusa la punct. Ex: daca ai pixelat audienta, poti da drumul campaniilor de remarketing (incerci sa convingi clientii interesati sa adauge produsul in cos).

 3. Bottom of Funnel

In aceasta etapa utilizatorii cunosc produsele, au incredere in brand si sunt pregatiti (financiar) sa le cumpere. Trebuie doar sa le dai un impuls pentru a lua decizia de a cumpara de la tine.

Ce poti face pentru a obtine conversii:
- ofera accesorii pentru produsele tale sau pachete de produse (bundle-uri)
- ofera atentie si servicii premium clientului (atat tu, cat si echipa si agentia de marketing cu care colaborezi)
- subliniaza beneficiile produselor (ce castiga clientul daca le foloseste/ce problema se rezolva)

Ponturi:
- tine cont de evenimentele ce apar in procesul de vanzare (date de piata, politica ta interna, contextul economic etc.) ex: in perioada in care se incaseaza salarii, oamenii sunt mai dispusi sa cheltuie (fa campanii cu produse scumpe/premium)
- tine cont de evenimentele de shopping de peste an ex: se aproprie Valentine’s Day - poti face o campanie pe acest subiect (in aceasta perioada barbatii cumpara cadouri pentru iubite/sotii)

Ai incercat jocul GoFunnel?

Este conceput ca un boardgame care te va ajuta sa intelegi cum functioneaza un Sales Funnel si ce poti face pentru a atrage clienti in magazinul tau online. Bineinteles, vei avea parte si de competitori (colegi, prieteni), asa cum se intampla in piata. Este un joc creat pentru antreprenorii din eCommerce si este ideal pentru echipa care te ajuta, din culise, sa-ti cresti afacerea si magazinul.

Sfat: noteaza ce ai invatat si (mai important) noteaza ce vrei sa aplici. Acest lucru te va ajuta sa-ti conturezi mai bine strategia de vanzare. Daca ti-a placut acest video, aboneaza-te la canalul nostru de YouTube pentru a afla mai multe sfaturi ce te vor ajuta sa generezi vanzari. Ne gasesti si pe Facebook, Instagram si TikTok.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!