• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Principalele motive pentru care oamenii nu cumpara online

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!

Gratuit
Gomag
Principalele motive pentru care oamenii nu cumpara online-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Reguli de baza pentru strategia mea de SEO 

Piata de e-Commerce creste, atat la nivel national, cat si la nivel international. Vorbim despre strategii de marketing, despre ce si cum sa faci sa atragi clientii, dar si o multime de alte lucruri tehnice si interesante. Stim foarte bine din date ca rata de conversie medie in Romania este intre 1-2%. Practic, tot bugetul nostru de marketing se duce spre cei de 1-2% care ajung sa cumpere produsele pe care noi le vindem. Te intrebi de ce restul nu cumpara? Ei bine, sunt mai multe motive pe care ti le prezentam mai jos.

1. Lipsa incredere in brand Oamenii nu au suficienta incredere in brandul celui care vinde. De aceea, rata de conversie este mult mai mare la magazinele cunoscute.

2. Nu au incredere ca produsul corespunde cu realitatea O parte dintre acesti utilizatori nu au incredere ca produsul corespunde cu realitatea. De aceea, oamenii prefera sa cumpere din magazinele fizice, sa verifice produsele, sa le vada si sa probeze.

3. Garantia si returul Daca ai un magazin online sau te gandesti sa iti creezi unul, iti recomandam sa fii cat mai transparent cu aceste informatii, sa le pui la dispozitie un formular de retur, dar si informatii cu privire la garantia unui produs.

4. Procesul de plata Procesul de plata este considerat de catre o parte de audienta ca fiind nesigur sau complicat. Avem 3 metode de plata pentru produsele care se vand online in Romania:
- Plata ramburs
- Clientii isi doresc sa plateasca produsele cash la curier
- Plata online/ card - Noi am lansat un serviciu nou la Gomag, GPayments, unde facilitam mult mai rapid aceasta integrare cu procesatorii si oferim servicii adaugate pentru antreprenorii care isi doresc sa vanda cu Gomag. Vezi detalii https://www.gomag.ro/gpayments
- Buy now, pay later
- ai posibilitatea, ca antreprenor, sa vinzi produse in rate. Valoarea cosului cu aceasta metoda va creste.

5. Lipsa de informatii si imagini pentru produse Un alt motiv de care oamenii se plang, este lipsa de informatii si imagini cu produsele pe care doresc sa le cumpere. Este recomandat sa folosesti imagini, video-uri, dar si extra text despre produsele respective, deoarece te vor ajuta sa cresti increderea clientilor.

6. Lipsa multiple optiuni de livrare produse Optiunile limitate de livrare pot determina pierderea unor clienti potentiali. Clientii sunt adesea mai atrasi de magazinul care ofera mai multe optiuni de livrare. Fara variante suficiente, clientii ar putea fi nevoiti sa opteze pentru o livrare lenta, scumpa sau chiar sa renunte la achizitie. Acest lucru iti va afecta in mod direct vanzarile si, in final, profitul magazinului.

7. Lipsa interactiune Lipsa de interactiune sau imposibilitatea de a discuta cu personalul unui magzin online. Un avantaj foarte mare il au cei care au inteles procesul si ofera vanzarea consultativa, ofera optiunea de chat, ofera un numar de telefon si ajuta clientul sa ia cea mai buna decizie.

8. Cost livrare Foarte multe magazine care intra in piata sau magazinele mari, au obisnuit publicul sa ofere transport gratuit. In diferite strategii de crestere, isi reduc marja de profit pentru a castiga o baza mare de clienti. Daca nu iti permiti acest lucru, este recomandat sa dai aceasta optiune in anumite conditii, de exemplu, cand cosul de cumparaturi depaseste o anumita suma.

9. Nu sunt pregatiti sa cumpere Nu exista o solutie universala pentru a determina daca oamenii sunt pregatiti sa cumpere ceva. De obicei, aceasta depinde de produsul pe care il oferi si de cat de bine il promovezi. In general, cel mai bine ar fi sa ii intrebi direct. Cu cat afli mai multe despre nevoile si dorintele lor, cu atat vei fi mai pregatit pentru a le oferi cea mai buna oferta. De asemenea, analizeaza datele si informatiile pe care le-ai obtinut de la ei in trecut.

Continua sa ne urmaresti pe canalul nostru de YouTube si pe social media, Facebook, TikTok si Instagram. Pregatim alte video-uri interesante si oferim sfaturi menite sa ajute antreprenorii din eCommerce.

Vezi si alte materiale utile:

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!