Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!
Cum a inceput totul?
Initial, NolaKids a fost un serviciu ce inchiria scaune auto pentru bebelusi parintilor care veneau in concediu din strainatate. Ideea s-a dezvoltat, si-a urmat drumul firesc si s-a transformat intr-un magazin fizic, la care i s-a adaugat si unul online. “A inceput ca un serviciu de inchiriere a scaunelor, nicidecum ca si comert online. Am avut vreo 3 scaune pe care le inchiriam. (...) Mai intai am fost magazin fizic, dupa aceea am zis sa trecem si pe online pentru ca era o piata cu potential mai mare”, spune Adrian. Odata ce NolaKids a deschis magazinul pe Gomag, lucrurile s-au dezvoltat frumos: comenzile au devenit mai usor de gestionat, iar clientii tot mai numerosi. “A trebuit sa alegem intre Gomag si Shopify. Am ales Gomag pentru ca e o platforma romaneasca, m-am gandit ca e mult mai bine optimizata si mult mai bine gandita pentru piata de la noi. Se pare ca am avut dreptate.” Vanzarile au crescut vertiginos si sumele incasate au ajuns la peste 40.000 de euro pe luna. Cele mai mari incasari s-au inregistrat in 2019, de Black Friday, cand magazinul a vandut intr-o singura zi de 60.000 de euro.
3 motive sa treci pe Gomag De ce iti recomanda Adrian platforma Gomag?
- Pentru partea de suport
- pentru implementari
- pentru GoBotii care usureaza munca antreprenorilor.
In ceea ce priveste angajatii, si ei s-au acomodat rapid cu Gomag. Ana Pop, staff la NolaKids.ro: “Este una dintre cele mai usoare platforme pe care am lucrat, ma ajuta sa vad comenzile din trecut, sa ma verific in permanenta.” Educarea clientilor, nu e moft, e un must De mare ajutor pentru cresterea afacerii a fost si Facebook-ul deoarece mamicile au comunitati mari pe aceasta platforma. Echipa NolaKids.ro se concentreaza foarte mult pe educarea parintilor si ii ajuta sa aleaga produsul potrivit cu nevoile lor: posteaza materiale informative pe grupurile de mamici, iar pentru clientii interesati, ofera detalii si prin telefon. Aici intervine si Ana, cu un sfat pentru angajatii din eCommerce: “Pune intrebari, sa nu iti fie rusine sau frica. (...) Clientul iti indica un produs, dar, daca stai de vorba cu el, poti constata ca nevoia lui e cu totul alta.” Pe langa educarea online, NolaKids.ro organizeaza pentru parinti si evenimente face to face prin intermediul proiectului “Copii la bord”, organizat de Politia Romana. Adrian vorbeste si despre provocarile pe care le-a intampinat de cand si-a lansat afacerea. Dupa cum spune el, cel mai dificil a fost sa isi creeze o echipa de lucru buna: “Jumatate de an au lucrat doar doua persoane: sotia mea, Ramona si colega noastra, Ana. Erau numai ele doua pe doua ture, inclusiv sambata. A fost crunt. Eu le-am putut ajuta destul de putin.”
Care sunt planurile lui Adrian pentru viitor?
Isi doreste ca NolaKids.ro sa devina numarul 1 pe piata din Cluj si din imprejurimi, iar in viitorul ceva mai indepartat, sa-si creeze propriul produs. Lasa-te inspirat de povestea lui Adrian si continua pe drumul pe care l-ai inceput, chiar daca uneori pare anevoios. La final, rasplata pentru perseverenta va fi pe masura!