Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!
Stiai ca magazinul tau online are ceva in comun cu platforma Facebook si ca poti folosi strategia acestui gigant pentru a face bani?
Te intrebi ce legatura este intre afacerea ta si reteaua de socializare? Ei bine, atat magazinul tau online, cat si platforma Facebook, au un sistem inchis. Ambele trebuie sa duca la maximum avantajele acestui tip de sistem pentru a creste veniturile. Sistem inchis versus sistem deschis In cazul Facebook, sistemul inchis presupune ca utilizatorul are acces la informatiile de pe platforma, si implicit la reclamele Facebook Ads, doar atata timp cat este logat. Astfel, Facebook face bani doar prin intermediul utilizatorilor care sunt deja pe Facebook. Pe de alta parte, Google este un sistem deschis, deoarece reclamele din Google Ads ajung atat pe motorul de cautare, Search si Display, cat si pe YouTube, Gmail sau pe aplicatii mobile.
Ce face Facebook pentru a-si spori veniturile de la an la an? Chiar daca este un sistem inchis, Facebook reuseste sa aiba incasari din ce in ce mai mari. Cum face asta? Companiile, business-urile isi doresc reclame pe Facebook, insa platforma are un spatiu limitat pentru Facebook Ads. Reclamele apar fie in partea laterala a paginii, fie in news feed. Avand in vedere ca foarte multe companii se bat pentru acelasi spatiu de reclama, Facebook a ales sa mareasca preturile si sa afiseze mai des reclamele business-ului care plateste mai mult. Chiar daca numarul de utilizatori Facebook nu a crescut vertiginos in ultimii ani, spre deosebire de cresterea accelerata de la inceput, platforma obtine sume uriase de bani de la utilizatorii existenti. Acelasi lucru il poti face si tu pe site-ul tau. Fidelizeaza oamenii si creste-ti veniturile cu ajutorul clientilor pe care ii ai deja. Ofera-le informatii relevante despre produse, fa-le o oferta, propune-le un produs aditional celui pe care l-au cumparat sau un produs mai bun, mai performant. Astfel, la fel ca Facebook, iti folosesti site-ul la maximum pentru a monetiza, pentru a determina clientii sa iti cumpere produsele.