Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul de vanzare in magazinul tau online
Produsele pe care tu le vinzi reprezinta o solutie pentru clientul care isi doreste produsul respectiv.
In continuare vom discuta despre evenimentele declansatoare in vanzari. Acestea reprezinta o super oportunitate pentru antreprenori si pentru oamenii de marketing ce pot sa faca o predictibilitate in actiunile lor de comunicare, de marketing, si sa isi creasca business-ul pe baza lor.
Aceste evenimente de declansare a vanzarilor reprezinta si pentru tine o super oportunitate, pentru ca potentialul client este mult mai determinat sa actioneze in favoarea ta. Iti prezentam cateva exemple de evenimente din viata clientului tau, chiar si din viata ta.
Schimbarile in cariera - fie ca avansezi, fie ca esti dat afara de la locul de munca, poti sa determini declansarea unui eveniment de achizitie. De regula, atunci cand exista avansari sau schimbi locul de munca incepi sa iti cumperi lucruri noi.
Ziua de nastere - Zilele de nastere sunt un super eveniment la care oamenii reactioneaza.
Prima zi de scoala/liceu/facultate - La aceste evenimente se cumpara, aici poti sa adaptezi in functie de business-ul tau.
Pe langa aceste evenimente personale, mai sunt si evenimente care se intampla ad-hoc. Se strica/ defecteaza un produs pe care noi il folosim.
In fiecare an avem parte de sarbatori, evenimente de care tu te poti lega pentru a aduce vanzari in magazinul tau.
In planner-ul nostru Made For Business venim cu sugestii pe care tu le poti implementa in fiecare luna. Il poti comanda de aici, cu transport gratuit: https://bit.ly/made-for-business.
Alte evenimente care se pot intampla intr-un business sunt lansarile de noi produse, categoriile de noi produse sau parteneriatele cu influenceri. Astfel de colaborari pot sa aduca un val mare de comenzi in magazinul tau online.
Un lucru foarte important de care sa tii cont atunci cand vrei sa faci campanii pe baza evenimentelor declansatoare pentru strategia ta de crestere: sa ai grija la mesajul pe care il folosesti si sa il adaptezi de fiecare data la context.
Ai grija la creativele pe care le folosesti, si sa te asiguri ca, in perioada respectiva, ai stocuri pentru produsele care se cauta. Uita-te in industrie si la competitie, ce si cum fac ei in si, cel mai important, incearca sa te diferentiezi nu cu cel mai mic pret, ci cu valoare adaugata.
Iti garantam ca un foarte mic procent din antreprenorii din eCommerce si oamenii de marketing au la baza aceasta strategie si tin cont de aceste lucruri.
Dupa ce ai declansat aceste reclame bine targetate pe audienta pe care tu o ai, iti recomandam sa personalizezi si landing page-ul de campanie si marcajele promotionale.
Gomag iti ofera tot ce ai nevoie sa vinzi. Si nu trebuie sa ne crezi pe cuvant.
Convinge-te singur!
Fa-ti un cont de test pe Gomag si ai 15 zile sa vezi gratuit cum functioneaza platforma noastra. Scoate din imaginatie ideile despre cum va arata viitorul tau magazin online si incepe sa il construiesti, fara batai de cap.
Vezi si alte materiale utile: