Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Strategia ta de marketing pentru 12 luni.
1. Informatia pe care o oferi - trebuie sa fie precisa si transmisa in asa fel incat partenerul tau sa inteleaga exact nevoile tale. Foloseste printscreen-uri, exemple concrete sau URL-uri, pentru a te asigura ca vei fi ajutat in felul in care tu iti doresti.
2. Organizeaza-ti informatia - avand in vedere ca multa lume nu are suficient timp pentru a citi texte kilometrice, asigura-te ca punctele de interes ale e-mail-ului tau sunt evidentiate si pot fi usor observate.
3. Destinatarul - un e-mail trimis pe o adresa gresita sau unui destinatar gresit te poate face sa astepti dupa un raspuns degeaba - sau sa trimiti informatii confidentiale si sa ai probleme. Asigura-te asadar ca mail-urile tale sunt trimise exact persoanelor care se ocupa cu segmentul respectiv al afacerii tale.
4. Tonul - asigura-te ca vorbesti politicos, pe un ton prietenos, pentru a avea o comunicare cat mai eficienta si pentru a pastra o relatie cat mai buna cu partanerii tai.
5. Reciteste-ti mail-urile - asigura-te ca atat gramatic cat si fonetic mail-ul tau este corect si suna bine, pentru ca partenerul tau sa inteleaga exact mesajul pe care tu ai vrut sa il transmiti. Apeland la aceste trucuri vei putea sa ai o comunicare eficienta si o relatie buna cu partenerii tai.
Vezi si alte materiale utile: