- 80% REDUCERE la toate cursurile de Black Friday. Expira in:
- 80% REDUCERE la toate cursurile de Black Friday. Expira in:

6 Tips & Tricks in Email Marketing

Stiai ca email marketing-ul iti poate chiar tripla numarul de conversii in site? Descopera in video cateva ponturi pentru strategia ta!
Gratuit
6 Tips & Tricks in Email Marketing-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Include:

  • 5:51 continut video
  • Acces doar pentru membri

Ce o sa inveti?

  • Cele mai noi tendinte in email marketing
  • Automatizare & personalizare - de ce si cum le folosesti
  • Rolul AI in strategia de email marketing
  • Cum abordezi clientii in comunicarea pe email
  • Hiper-segmentarea - cum scoti maximum din lista ta
  • Sfaturi pentru mesajele deschise pe mobil
In marketing si business, tehnicile, canalele si tool-urile folosite se schimba de la zi la zi. Insa exista unele care raman in timp la fel de solide si eficiente.

Unul dintre aceste canale de marketing este email-ul. Desi multi se grabesc sa il considere pe moarte sau depasit de noile tehnologii (precum Social Media sau chatbotii), conform cifrelor noastre email-ul aduce inca una dintre cele mai bune rate de conversie pentru brandurile online.

Prin urmare, ti-am pregatit cateva sfaturi si ponturi care sa te ajute sa profiti la maximum de strategia ta de email marketing.
 
Urmareste video-ul realizat de colega noastra Orsi Csongovai, SEO Copywriter la SilkWeb, in cadrul trainingului nostru saptamanal la agentie si pune sfaturile in aplicare cat mai repede.

Pentru cine e acest video?

  • Proprietari de magazine online / site de prezentare
  • Viitori proprietari de afaceri online
  • Specialisti de marketing / Agentii
  • Email marketeri
  • Bloggeri / Influenceri
  • Angajati ai unei afaceri online
  • Freelanceri
  • Studenti / Interni

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0736-348.693 contact@gomag.ro
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.