• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Care sunt secretele în business, pe care oamenii de afaceri cu experiență le știu deja

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!
Gratuit
Gomag
Care sunt secretele în business, pe care oamenii de afaceri cu experiență le știu deja-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Reguli de baza pentru strategia mea de SEO

1. E ok sa incepi de jos

- Vrei sa participi la un maraton? Ai nevoie de antrenament inainte, incepand de la alergare usoara si jogging.
- In timp, obtii rezistenta si viteza. La fel ca intr-un business
- Incepe de jos, la nivel mic (prima postare pe Facebook, recomandari prieteni etc.) pentru ca ai timp apoi sa te extinzi

2. Construieste pentru clientii tai, nu pentru tine 

- E mai greu sa construiesti produsul/ afacerea la care visezi si sa o promovezi apoi agresiv in fata oamenilor, decat sa contruiesti din start produsul/ afacerea de care oamenii au nevoie, pe care o cer. 
- Rezerva timp pentru validarea ideilor tale. 

4. O idee unica nu iti garanteaza succesul 

- Nu e suficient sa ai o idee extraordinara, daca executia acesteia nu se face sau se face prost 

5. Seteaza obiective masurabile si tinteste vanzari 

- Nu fi mai interesat de dezvoltari si design, decat sa vinzi 
- Concentreaza-te sa obtii rezultate palpabile: numar vanzari, numar clienti, numar comenzi recurente, nu vanity metrics.

6. Pune oamenii pe primul loc… si totul se va aranja de la sine 

- Fara angajatii potriviti, fie nu mai poti creste, fie apar probleme operationale 
- Ai nevoie de un sistem si proceduri care sa va faca viata mai usoara
- Odata ce gasesti oameni buni, tine-i aproape pana la capat 

Rolul tau este sa stabilesti si sa pastrezi directia: 

- Ai putea fi tentat(a) sa te implici personal in fiecare detaliu al afacerii tale. Nu asa cresti o afacere. 
- Asuma-ti rolul rolul de lider. 
- Nu iti fie teama sa te bazezi pe angajatii tai, atunci cand datele si rapoartele iti arata ca isi pot asuma responsabilitatea pentru munca lor. 

Grupul tinde sa-si asume spiritul si energia liderului 

- Un lider care este indraznet, in fata si care stabileste tonul si agenda grupului da un nivel mai ridicat de energie si incredere

7. Afacere din pasiune vs produse bestseller in piata 

- Pasiunea te va motiva sa continui, cand dai peste obstacole 
- Nu poti sa faci super profit cu produse handmade, create exclusiv de tine
- Produsele bestseller sunt deja validate, dar au multa concurenta 

8. Produse de sezon vs produse pentru uz general 

- Sezonalitate = deciziile sunt influentate de evenimente, obiceiuri si comporatamente.
- Daca alegi produse exclusiv pentru un sezon, atentie la perioadele moarte. Va trebui sa muncesti putin mai mult si sa iti faci strategii pe termen lung.

3 tipuri de produse: 

- Produse pentru obisnuita: creeaza o nevoie emotionala, cumparate repetitiv
- Produse pentru placere: satisfactie, entertainment, fun
- Produse pentru durere: acopera o nevoie sau o problema urgenta 

9. Vanzari locale vs nationale vs internationale

- Poti vinde exclusiv intr-o locatie
- Majoritatea vand national (cu campanii si beneficii locale)
-  Recomandat sa iti extinzi vanzarile international cand ai resurse (poti incepe pe un marketplace de peste granita, atentie la aspectele legale, livare, retur)

10.  Afacerea nu este pusculita ta personala 

- Profitul si primele vanzari au in mod natural scopul de a sustine urmatoarele vanzari. Cea mai buna decizie este sa reinvestesti. 

10. De ce nu cresc afacerile 

Crestere vs scalare: 

- Exista 2 moduri diferite de evolutie a unui business:

a. Cresterea = veniturile cresc direct proportional cu costurile necesare 
b. Scalarea = proces de evolutie in care veniturile cresc de cateva ori mai mult decat cheltuielile necesare pentru a le obtine. 

Obiectivul principal este SCALAREA, prin prioritizarea actiunilor de business, optimizarea proceselor existente, crearea de proceduri si gasirea unor solutii care minimizeaza costurile, in acelasi timp ce obtii dublu sau triplu venit.

Ti-a placut acest video? Aboneza-te la canalul nostru de YouTube si descopera o multime de informatii extrem de valoroase pentru tine si afacerea ta online. 

Vezi si alte materiale utile:

- Competitia in afaceri - analiza actiunilor de business si a celor comerciale
5 Sfaturi de business invatate din fotbal pentru afacerile online
7 lucruri pe care le fac toti antreprenorii de succes​​​​​​​

​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​

 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!