Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!
1. Produse care rezolva o problema a clientului
In general, un client cumpara atunci cand are o problema, o nevoie sau o durere. In acelasi timp, multi clienti nici macar nu stiu ca au o anumita problema si, implicit, nevoie de produsul sau produsele tale.
2. Produse pentru pasionati
Vei fi surprins, dar, chiar daca aceasta nisa pare foarte limitata (ma refer la numarul de clienti), poti face bani si de aici. In primul rand, trebuie sa stii ca pasionatii vor gasi intotdeauna un motiv suficient de puternic pentru a cumpara un anumit produs/ obiect. Bineinteles, conteaza foarte mult cat de mare este gama de produse pe care vrei sa o vinzi sau care este nisa catre care vrei sa te adresezi (de exemplu, colectionarii de carti rare, de timbre, poze vechi etc.). Aici iti recomand sa te gandesti cat de departe esti dispus sa te dezvolti in aceasta zona.
3. Produse profitabile = Bani
Desi stiu ca instinctul tau iti spune sa alegi produse populare, pentru care este cerere in piata si pe care sa le comercializezi la preturi mult mai mici, iti recomand sa te mai gandesti. Practic, ar trebui sa vinzi produse care sa te ajute sa ai un business profitabil. Reducerile si preturile mici nu te vor ajuta sa iti dezvolti business-ul, deoarece ai o multime de costuri pe care trebuie sa le ai in vedere: investitii, stoc, marketing, garantii, retururi, iar lista poate continua.
4. Livrare si depozitare fara stres
Tu stii ce vor clientii tai atunci cand aleg sa cumpere din magazinul tau? Cred ca stiu ce ai sa-mi spui: Un produs bun la un pret mic. Am sa iti dau dreptate aici, dar (pentru ca exista unul) acestia vor si CALITATE. Si trebuie sa fim realisti, nu poti oferi mereu calitate la un pret mic. De fapt, nici nu iti doresti acel tip de client. Mai mult, atunci cand vinzi produse de calitate, clientii tai isi doresc si o LIVRARE RAPIDA. Aminteste-ti ca vinzi produse pentru durere, placere sau obisnuinta. Nu iti permiti un stoc propriu? Acest lucru este destul de comun, mai ales daca esti la inceput de drum. Asigura-te ca promovezi produsele pe care furnizorul tau le are in stoc.
Sfaturi! Actualizeaza-ti stocul la fiecare 24-48 de ore
Promoveaza produsele profitabile
Livreaza rapid
Astfel vei reusi sa creezi o experienta mai placuta clientilor in magazinul tau online (si, cel mai probabil, ii vei fideliza). Mai este un aspect pe care probabil ca tu, ca antreprenor sau om de marketing, l-ai observat: clientii vor TRANSPORT GRATUIT. Practic aici ai un curs de vanzari pentru afaceri online.