Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Strategia ta de marketing pentru 12 luni.
10 Servicii de marketing online pe care sa le externalizezi:
1. Campanii Pay-per-click Specialistii PPC stiu cum sa seteze, monitorizeze si ajusteze campaniile de care se ocupa, astfel ca minimalizeaza, intotdeauna, costurile. Sa nu crezi ca este suficient sa setezi campania si apoi treaba ta se termina. E nevoie de timp, efort si cunostinte temeinice pentru a face fata experimentelor pe care Google le face cu acest tool.
2. Social Media Marketing
Motivul de baza pentru care ar trebui sa fii prezent si activ pe platformele de social este ca majoritatea potentialilor tai clienti se afla aici. Insa canalele sociale nu trebuie sa fie tratate ca si propriul site; aici trebuie, mai degraba, sa iti educi si inspiri audienta pentru a o atrage in site.
3. Marketing Research
Analizarea si cercetarea pietei tinta si a oportunitatilor de marketing este o treaba complexa si care cere timp. Aceasta este vitala pentru a determina nevoile si dorintele audientei, statutul concurentei si pietele cu potential pe care te poti lansa.
4. Content Marketing
Fie ca ii zici content marketing, content development sau content creation, crearea si promovarea continutului tau, in diferite formate, joaca un rol esential in influentarea deciziilor potentialilor tai clienti.
5. Blogging
Blogul de companie este o arma cu bataie lunga pentru afacerea ta online. Este o sursa de continut actualizat pe care il trimiti periodic catre audienta (newslettere), un instrument util de SEO si vizibilitate dar si o baza cu informatii pretioase pentru utilizatorii tai.
6. SEO
SEO este un subiect sensibil despre care se vorbeste mult si, de cele mai multe ori, degeaba. Multi discuta insa prea putini pun in practica o strategie corecta, care ii poate feri de penalizarile Google si distrugerea experientei utilizatorilor.
7. Google Analytics
Orice marketer sau proprietar de business online ar trebui sa isi ia deciziile pe baza datelor din Google Analytics. Insa, daca nu cunosti inca acest tool, Google Analytics poate fi inselator. Aici ai nevoie sa setezi contul de Analytics, sa implementezi codul de tracking, sa generezi rapoarte, sa monitorizezi datele, sa le analizezi, sa vezi ce poti invata si ce decizii strategice de marketing iei pe baza acestor date.
8. Optimizarea ratei de conversie
Cand vorbim despre optimizarea ratei de conversie, discutam despre obtinerea mai multor micro si macro conversii cu acelasi trafic. Insa munca de imbunatatire constanta, testare si optimizare a site-ului tau cere timp si resurse. Poti alege sa te ocupi de optimizarea ratei de conversie insa tine cont de faptul ca vei avea mai putin timp sa faci task-urile de logistica, marketing, vanzare, suport pentru clienti, parteneriate etc.
9. Email Marketing
Email Marketing functioneaza excelent impreuna cu strategia de Lead Generation dar si cu optimizarea. In speta, toate task-urile de marketing despre care am discutat in articolul de fata, trebuie sa fie unitare, sa transmita acelasi mesaj, pentru ca experienta utilizatorului sa nu aiba de suferit.
10. Design creativ
Nu conteaza cat de abil esti in Photoshop, Indesign sau orice alt program de editare foto si video. De exemplu, chiar si pentru a crea o imagine de titlu pentru un articol pe blog, ai nevoie de timp. Iar acesta creste mult cand vine vorba de crearea unui infografic. Nu mai vorbim despre ghiduri sau alte materiale, mai complexe.
Vezi si alte materiale utile: