• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

10 idei pentru web design in eCommerce

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!
Gratuit
10 idei pentru web design in eCommerce-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Azi povestim despre web design si teme, astfel incat magazinul tau sa isi creasca vanzarile.

Vinde online cu https://www.gomag.ro/​​​​​ 

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!
 
1. Web design in eCommerce

Prin design web se intelege in general realizarea de site-uri web, de la momentul conceperii structurii si interfetei grafice, si pana la finalizarea programarii si introducerea propriu-zisa a datelor care alcatuiesc continutul site-ului - imagini, text, fisiere si alte elemente.

Design-ul unui site sau al unui produs defineste functionalitatea acestuia si, daca privesti designul oricarei companii de tehnologie din lume, poti observa ca este unul simplu. 

Un magazin online trebuie sa vanda - acesta ar trebui sa fie focusul. Invata ce inseamna eCommerce, usability si experienta clientului, iar dupa ce ai analizat ce fac oamenii pe site,  incepe sa simplifici design-ul. 

Apoi, gandeste-te la dispozitivele pe care le folosesc utilizatorii atunci cand fac achizitii. In general, 70-80% in anumite industrii, se folosesc telefoanele mobile. 

Focusul trebuie sa fie clar: Produs - Pret - Optiunea de adauga in cos.

2. Paginile comerciale dintr-un site

Homepage-ul trebuie sa fie cat mai aerisit. Foloseste un banner sau un video foarte scurt de o calitate superioara. 

In homepage poti afisa si un text pentru utilizatori si Google. Iar daca vrei sa cresti rata de scroll afiseaza ultimele postari din blog si testimoniale. Pe Gomag poti sa afisezi si preluarile din contul tau de Instagram (InstaApp) + pop-up.

3. Pagina de categorie

Aici afisezi toate produsele din categoria respectiva. Ar trebui sa ai partea de sortare care sa fie cat mai vizibila pe desktop si mobile. De exemplu, daca ai produse bestseller iti recomandam sa folosesti marcajele promotionale.. 

Partea de descriere care se afla sub afisarea produselor este pentru Google si pentru oamenii care citesc descrierea si partea de metas-uri. Daca ai trafic si observi ca oamenii se pierd, poti sa folosesti un pop-up. 

4. Pagina de produs

Afiseaza titlul, pretul, oferte, marcaje promotionale si pachete de produse. Pastreaza intotdeauna atentia pe partea comerciala, castiga-le increderea si afiseaza testiomoniale si imagini descriptive.

Pe partea de descriere foloseste formule precum CBA, Before and after etc. Poti afisa si recomandarile, fie cele afisate in site, fie in pop-ul pe care il poti personaliza. 

5. Cosul de cumparaturi

Foloseste un formular cu cat mai putine campuri, testimoniale, logo procesator de plati, chiar si optiunea de plata in rate, si companiile de curierat. 

In pagina de contact trebuie sa afisezi Google Maps, sa arati oamenilor unde este sediul tau si cateva imagini cu echipa ta, plus datele de contact. 
 
6. Pagina de blog

Pastreaza interactiunea cu clientii tai, in comentarii pe social media si pe blog. Rezulta o apropiere mai buna cu acestia.

Aplicatia Gomag Instapp aduce continutul din Instagram in paginile magazinului online. Continutul functioneaza ca o dovada de incredere, si stimuleaza clientul sa ia mai usor decizia de cumparare.

7.  Tehnologii si aplicatii

Cu cat folosesti mai multe coduri, timpul de incarcare al site-ului creste.

8. Teme noi Gomag

Tema Tasty de la Gomag este dedicata magazinelor online deschise de restaurante, pub-uri, magazine cu delicatese, produse alimentare si bauturi etc.

Tema Elements de la Gomag transmite eficient clientilor valoarea pe care o aduc in viata lor magazinele online cu produse home&deco, produse personalizate, cadouri, birotica & papetarie si multe altele.

Tema Essential de la Gomag confera dinamism prin bannere si fotografii de produs in miscare, si ti se potriveste perfect daca vinzi fashion, articole sportive, alimentare & bauturi, produse bio, suplimente, merch si multe altele.

Tema Bridely de la Gomag poate fi asociata, la prima vedere, cu magazinele online care vand produse pentru nunta: rochii de mireasa, aranjamente florale, pantofi, lumanari de nunta, rochii pentru nasa si domnisoare de onoare etc. Insa la fel de eficienta e si pentru alte nise.

Testeaza si alege tema perfecta pentru magazinul tau online aici: https://www.gomag.ro/teme. 

Aboneaza-te la canalul nostru de YouTube si continua sa ne urmaresti, pentru ai aici si alte video-uri cu informatie valoroasa pentru antreprenorii din eCommerce. 

#cugomag

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!