• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Adapteaza Strategia de Marketing Online la Comportamentul Clientilor

Strategia ta de marketing inseamna mai mult decat Facebook. In functie de comportamentul clientilor, daca vrei sa vii in intampinarea lor cu mesaje convingatoare, ai nevoie de mai multe canale, pe langa Facebook: Google, email-ul, site-ul in sine etc.
Gratuit
Gomag
Adapteaza Strategia de Marketing Online la Comportamentul Clientilor-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Daca nu bagi in seama alte canale, vei pierde un lucru important: noi segmente de potentiali clienti.

Ce trebuie sa faci daca vrei sa iti imbunatatesti intreaga strategie de marketing si sa generezi mai multe vanzari?

Trebuie sa te uiti in Google la piata ta, la competitorii tai, si sa identifici cine si ce face acolo. De ce? Pentru ca utilizatorii care cauta in Google au o alta intentie. In principiu, cand cauti in Google, ai o problema, o emotie sau o dorinta. Pe de alta parte, cand stai pe Facebook, nu ai aceeasi traire. Pe Facebook intri sa vezi ce se intampla in lume, sa vezi noutati, discutii, barfe si intamplari de la prieteni. E ca o bula confortabila in care esti relaxat si care te atrage sa petreci cat mai mult timp acolo. De aceea iti recomand sa fii atent la statusul pietei si la competitori. Vezi tu, e adevarat ca Facebook functioneaza bine. Inchide si deschide vanzarea de foarte multe ori. Insa exista doar o anumita categorie de produse care se vand direct aici (produse cu pret mai mic, produse sustinute de campanii creative). Iti recomand sa investesti in SEO, in reclame PPC cu Google Ads si in content marketing, inclusiv pe YouTube.

O strategie de marketing multichannel iti va permite sa continui sau sa incepi comunicarea spre vanzare cu mult mai multi clienti decat ai gasi stand doar pe Facebook. Esti constient ca oamenii cauta si stau pe diverse canale. Ideal e sa fii prezent pe toate canalele din care ai putea colecta potentiali clienti. In calendarul strategiei tale de marketing, pe langa canalele pe care poti sa fii prezent in mod constant, adauga avatarele de client. Alege canalele in raport cu avatarele pentru a le descoperi pe cele mai profitabile pentru tine. Si comunica permanent, fara sa ignori un canal sau altul. Vei vedea ca numarul de clienti va creste.

Ti-a placut acest video? Vrei sa mai vezi si altele despre strategii de marketing in piata de eCommerce? Aboneaza-te la canalul de YouTube! 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!