• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Mircea Bravo - despre afaceri, idei si brand personal

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!
Gratuit
Gomag
Mircea Bravo - despre afaceri, idei si brand personal-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Idei de postari si strategii pe Instagram

Cum vinde umorul? E un risc sa mergi pe umor, dar e mai mare riscul sa nu ajungi la oameni. Umorul il face pe om sa lase garda jos si sa primeasca informatia despre produsul prezentat. In acest domeniu, online-ul ajuta foarte mult. E suficient sa faci o postare ca sa vezi ce merge si nu merge. Este un fel de sondaj rapid si ieftin.

Cum a inceput toata aventura? In 2014, impreuna cu asociatul, am pus la punct un plan de afaceri care viza televiziunea online. Stiam ca vrem sa facem umor, dar ne-am setat niste principii de respectat. La inceput nu am stiut din ce sa facem bani. Stiam doar ca daca vom fi buni, vom ajunge si sa fim platiti. Primele contracte au fost reclame pentru prieteni, in mod gratuit. Dupa cateva luni de activitate am realizat ca ne trebuie firma pentru a fi platiti. Apoi, am ales sa investim in generarea de idei. Asta a dus la dezvoltarea echipei in timp. In aceasta activitate, ai responsabilitatea de a oferi ceva audientei. Nu este doar despre a face bani.

Cum gestionezi comentariile negative? Daca aloci timp sa citesti fiecare comentariu cu atentie, poti vedea ce merge si ce nu. Poti face diferenta intre rautate si calitate mai slaba. Feedback-urile, atat pozitive cat si negative, ne ajuta sa devenim mai buni. Trebuie sa stii cum te percepe lumea, ca sa stii in ce directie sa mergi si ce fel de continut sa le oferi.

Cand devine continutul viral in mod organic? Singura platforma care te poate ajuta sa ajungi la viralitate in mod organic este Facebook. Cu butonul “Share” poti distribui continut la un numar mare de persoane foarte rapid.

Cum faci oamenii sa iti afiseze continutul pe peretele lor? Creezi clipuri care sunt ca niste carti de vizita (reprezentative) pentru persoana respectiva. Trebuie sa iti cunosti audienta. Unde este atentia omului? Cu ce se poate identifica? Cand simte ca un video il reprezinta, atunci va da share. Partea de executie este cea mai importanta. Trebuie sa postezi ca sa vezi ce reactii primesti. Pentru noi, partea de executie (filmarile) este cea mai placuta.

Ce recomandari ai pentru audienta din zona de eCommerce? Trebuie sa stii cum te percepe lumea. Sau stabileste cum ai vrea sa te descopere. Fii constant(a) in ceea ce postezi. Mergi pe nisa ta de activitate cu subiectele postarilor. Ofera lucruri gratis: expertiza, sfaturi, informatie valoroasa. Daca nu o faci tu, cu siguranta se va gasi altcineva sa le ofere. Atunci cand omul primeste ceva gratis, ii creste increderea in brand-ul respectiv. Trecerea catre cumpararea produsului se face mai usor.

Vrei sa promovezi continut pe o anumita platforma? Pune o persoana dedicata sa se ocupe de asta. Mergi pe principiul “trial&error” si vezi cum reactioneaza lumea la un tip de continut. In online trebuie sa lasi ego-ul si preferintele personale deoparte. Trebuie sa te concentrezi pe ce vrea audienta ta. Trebuie sa muncesti la fiecare postare pentru a obtine atentia oamenilor.

Care este strategia de abordare a unui influencer? In ceea ce priveste campaniile cu brand-urile cu care ne asociem, este important sa se potriveasca cu valorile noastre si sa aduca valoare in societate. Vezi ce influencer se potriveste cu valorile tale. Asa ii va fi natural sa-ti promoveze brand-ul.

Ce recomandari ai pentru cine vrea sa se apuce de YouTube? Daca vrei sa te apuci, da-i drumul. Ajunge si un telefon pentru a te filma. Fii constant in postarea continutului (de 2 ori pe saptamana, la aceleasi ore). Ai grija la calitate si ce continut vrea audienta sa primeasca. Un continut bine conceput, bazat pe interesele/problemele audientei, poate ajuta un business sa creasca organic. Pentru a te putea ocupa de continut, gasirea ideilor si alte aspecte importante legate de brand-ul tau, alege o platforma care te ajuta in munca zilnica. Gomag permite antreprenorilor sa-si lanseze magazinul online cat mai repede, fara sa iti ceara cunostinte tehnice. Asadar, treci la actiune si pune-ti planul in aplicare! Testeaza, vezi ce functioneaza si adapteaza-te pe parcurs.

Vezi si alte materiale utile:


 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!