Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Pagina de produs intr-un magazin online
Cum te ajuta blogul in SEO si vanzari - Cum ajungi la audienta ta? Iata cateva modalitati:
- Facebook
- Google (PPC, SEO)
- Influenceri si afiliati
- Comparatoare de preturi
- Marketplace-uri etc.
In general, clientii cauta informatii si pareri despre produse pe bloguri, forumuri, grupuri de Facebook etc., deoarece sunt sanse sa primeasca raspunsuri mai rapid. Asadar, fii prezent pe retelele de socializare si ofera-le sprijinul de care au nevoie. Blogul in Sales Funnel Blogul te poate ajuta foarte mult in procesul de: Constientizare ➔ Evaluare ➔ Conversie In cadrul cursului online Curs online 5 Days Content Marketing Challenge am detaliat tot acest proces. Si tu poti avea acces la informatii de top despre strategia de continut pentru un an intreg aici: https://academia.gomag.ro/ecommerce/curs-online-continut-content-marketing-challenge.html
Idei de articole
Inainte de a incepe sa scrii articole trebuie sa iti cunosti foarte bine produsul. - Foloseste Google Trends pentru a afla cine/ ce informatii cauta si adapteaza-ti continutul
De asemenea, infomeaza-te si concenteaza-ti continutul in functie de:
- Noutatile din industrie
- Lansari de produse si servicii (de ex., tehnologii noi)
- Evenimente din domeniu
- Targuri
- Personalitati/ influenceri din domeniul tau
- Trenduri
- Statistici
- Evenimente din firma ta (de ex., aniversarea firmei)
- Interviuri cu unul/ mai multi experti / clienti de top - dupa publicare le poti transmite link-ul, sunt sanse mari sa-l promoveze - Preia si comenteaza infografice
Pont! Pe cat posibil, incearca sa creezi materiale media proprii.
Tipuri de articole
- Liste numerotate (de ex., 3 ponturi/ 7 sfaturi)
- Cum sa…
- Raspunde la intrebari frecvente
- Stiri/ noutati
- Concurs
- Recenzii - le poti scrie tu sau le poti posta pe cele primite de la clienti/ influenceri -
Comparatii/ statistici produse
- Pro si contra produse
- Povesti de la clienti
Cum sa ai un super articol in blog (din punct de vedere tehnic) Focus pe titlu si cuvinte cheie: Ex., De ce [ceva surprinzator] ➔ De ce papusile Barbie sunt periculoase pentru fetita ta Asigura-te ca adaptezi continutul business-ului tau. Adauga SUPER valoare in continut
- Titlu pagina/ produs/ serviciu/ articol ➔ foloseste H1 + cuvinte cheie - Imagine optimizata ➔ nume-produs.jpg + alt + title - Subtitlu + sinonime cuvinte cheie ➔ H2 - 1-2 link-uri interne spre continut relevant (produse, articole)
- Link extern daca preiei informatii de pe alte site-uri (statistici, infografice) - mentioneaza intotdeauna sursa
- Include materiale media (video, podcast)
Elemente de baza pentru optimizarea unui articol
- Cuvinte cheie in URL
- Metas titlu + descriere + cuvinte cheie
- Cuvinte cheie in headline + continut
- Sinonime pentru cuvinte cheie/ cuvinte cheie semantice
- Imagini optimizate
- Ajutor cu video
- Optiuni social share
Super sfaturi pentru continut din blog
- Imparte textul in bucatii mici - este mai usor de citit
- Concentreaza-te pe inchidere - Deschide un loop in articol - Ce urmeaza?
- Actualizeaza articole mai vechi
- Creeaza continut evergreen
- Creeaza un serial de articole Procesul de vanzare
Oamenii cauta in Google un cuvant, apoi un altul si chiar grupuri de cuvinte (atunci cand stiu ce vor). Astfel ei pot ajunge in magazinul tau, intr-o categorie de produse, la un anumit produs sau la un articol din blog. Analizeaza in Google cine/ ce informatii rankeaza, mapeaza-le si vezi ce trebuie sa optimizezi. Asadar, scrie articole cat mai bune in care poti adauga produse. Pe Gomag faci acest lucru foarte simplu.
Retine! Cuvintele cheie cu un volum foarte mare de cautari au o rata de conversie foarte mica. Alege cuvinte mai specifice. Vrei sa iti optimizezi magazinul online pentru pozitii mai bune in Google? Comanda acum cursul online de SEO : Cum faci analiza de cuvinte cheie si castigi clienti din Google: https://academia.gomag.ro/seo/curs-online-seo-cuvinte-cheie.html
Vezi si alte materiale utile: