• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Vanzarile in stil ninja - Eusebiu Burcas

La ce te gandesti cand citesti “Vanzarile in stil ninja”? La arte martiale? La un stil nou de vanzare? La samuraii din Japonia Medievala? Eusebiu Burcas, fondator BurCASH, iti spune totul despre “vanzarile cu masca pe figura” si cum sa te adaptezi in orice context.
Gratuit
Gomag
Vanzarile in stil ninja - Eusebiu Burcas-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Ce este vanzarea?

Vanzarea este un proces de comunicare. In prima faza, cineva vrea sa identifice ce nevoi ai, ce iti doresti. Apoi, vanzatorul incearca sa acopere prapastia dintre dorinta ta si realitate cu produsul/serviciul sau. Cei de la Coca-Cola vorbesc despre vanzare in felul urmator: vanzarea este o prapastie in care clientul este pe unul dintre maluri si isi doreste sa ajunga pe malul celalalt. Vanzatorul acopera prapastia cu un produs/serviciu.

Vanzari in stil ninja - cu masca pe figura

Ce schimbari ne asteapta post Covid?

Schimbarile vor veni pe 5 zone: tehnologie, logistica, comportament, geopolitica, reglementari. Pe partea de tehnologie oamenii vor plati contactless, evitand pe cat posibil banii cash. Partea de logistica a crescut foarte mult, cu tot ce include ea: operatori logistica, depozite logistice, transport si livrare de produse. Curieratul se afla in cel mai bun moment al sau. Mai mult decat oricand, oamenii vor sa cumpere repede si sa li se livreze la usa orice produs. Totodata, comportamentul oamenilor e diferit. Vor sa se simta in siguranta, feriti de Covid-19. Tocmai de aceea s-a pus problema ca in unele locuri sa avem acces doar cu certificat de imunitate. S-au schimbat lucrurile si din punct de vedere geopolitic. Eusebiu Burcas: “Europa si-a dat seama ca a facut o mare prostie in momentul in care si-a externalizat tot ce inseamna productie catre China. Ne-am dat seama cat de vulnerabili suntem in perioada cea mai critica, in varful pandemiei, cand mastile erau produse in China, dezinfectantii erau produsi in China si culmea, nu mai venea niciun produs de acolo. Nici macar cele de stricta necesitate medicala.” Reglementari Zona de reglementari va fi din ce in ce mai provocatoare in ceea ce priveste GDPR. Germania a lansat aplicatia de monitorizare a persoanelor cu Covid sau care au intrat in contact cu persoane infectate. Acest lucru vine in contradictie cu tot ce ne doream din punct de vedere al protectiei intimitatii.

Trenduri in achizitie

In contextul actual, gandeste-te cum s-a schimbat comportamentul de cumparare al oamenilor din cauza Covid-19, ce trenduri au aparut in achizitie. Apoi, coreleaza trandurile cu produsele tale.

Depresie si anxietate -  Lunile de stat acasa au dus si la depresie. Asa ca, e nevoie mai mult ca oricand de servicii de consiliere. Ca magazin online, adapteaza-ti mesajul la aceasta nevoie a oamenilor. Incurajeaza-i, fa-i sa simta ca esti alaturi de ei.

Restrictii de calatorie - Restrictiile de calatorie aduc cresteri in turismul intern. Apoi, avand in vedere ca stam mai mult ca niciodata in casa, avem nevoie de mai mult spatiu. Asa au crescut vanzarile de case si terenuri.

Cresterea somajului - Dintre cei care au fost in somaj tehnic, mai bine de jumatate au fost pana la urma concediati. Nu au locuri de munca nici cei care s-au intors din strainatate. Acum, oamenii vor sa se reorienteze profesional si e o oportunitate foarte buna sa te ocupi de traininguri online.

Livrare la domiciliu - Un alt trend este livrarea la domiciliu si implicit, optimizarea lanturilor de livrare. S-ar putea ca firmele de curierat sa se asocieze intre ele pentru a livra mai usor si mai ieftin pe distante mari. Mixul munca/viata Lucrul de acasa a crescut si vanzarea de echipamente pentru munca online. Pandemia a schimbat perceptia oamenilor asupra lucrurilor.

Chiar daca clientii tai nu mai sunt izolati in case, s-au schimbat din punct de vedere psihologic si nu vor mai fi asa cum au fost. 5 caracteristici ale vanzatorului de succes:
1. Rabdarea - ai rabdare cu tine si apoi cu clientii tai;
2. Staruinta - fii perseverent cu clientii si cu echipa;
3. Increderea - ai incredere in misiunea si unicitatea ta;
4. Disciplina - manifesta o disciplina de fier in tot ce faci si oamenii te vor urma;
5. Respect - iubeste-ti clientii, echipa, furnizorii si chiar … concurentii. O idee de pastrat de la Eusebiu: “Pentru a reusi, trebuie sa stiti ce faceti, sa va placa ceea ce faceti si sa credeti in ceea ce faceti.”

Te-a inspirat video-ul de azi? Atunci, aboneaza-te la canalul nostru de YouTube si gaseste-ti motivatia in prezentarile celor mai tari oameni din eCommerce si vanzari.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!