• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum sa ai vanzari online prin SEO si Google Ads

Descopera cum sa iti cresti volumul de vanzari prin SEO si Google Ads. Afla unul dintre cele mai simple artificii pe care le poti folosi in strategia ta. Iti va aduce contacte aproape direct - pe care, evident, le poti transforma in vanzari profitabile. 
Gratuit
Gomag
Cum sa ai vanzari online prin SEO si Google Ads-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

In acest video iti povestesc ce impact poate avea numarul de telefon afisat in Google si cum poti sa te asigura ca numarul tau (sau al call-center-ului) este chiar la indemana viitorilor tai clienti. Ideea e urmatoarea: in vara, am inceput sa primesc apeluri de la tot felul de necunoscuti, pe la ore ciudate. Inclusiv in weekend. Era una sa fie clienti cei care ma sunau dar nu - oamenii respectivi voiau de fapt sa contacteze diferite firme de curierat. Fie vindeau ceva, erau vanzatori pe marketplace sau pe diferite site-uri de anunturi. Curios, i-am intrebat unde au gasit numarul meu (pentru ca acesta fusese de mult scos din site-urile si comunicarile noastre). Raspunsul? Pe Google. De fapt, numarul aparea in reclamele dinamice pe Google. Am profitat de situatie sa le povestesc despre platforma Gomag, si pentru multi a fost o informatie relevanta: unii voiau sa scape de comisioanele ce ajunsesera prea mari pe marketplace sau aveau foarte multe vanzari pe site-urile de anunturi si isi doreau un magazin propriu, in care sa gestioneze tot.

Ce poti sa inveti tu din patania mea? Oamenii suna direct la numerele de telefon afisate la cautarile pe Google… chiar daca nu intra pe site-urile respective.

Profita si tu de asta:
- adauga in meta descriere (pentru SEO) cuvintele cheie pentru care vrei sa rankezi, avantajele si beneficiile unui client la cumpararea din magazinul tau, un indemn la actiune (click aici, vezi oferta, descopera colectia etc.) si numarul tau de telefon / sau numarul de telefon al agentilor tai de vanzari.
- foloseste extensia de apel in reclamele Google Ads. Poti adauga numarul spre call-center (oameni de vanzari sau oameni de suport) sau propriul tau numar de telefon. Ai grija insa cand afisezi extensia
- opreste rularea reclamei in afara programului de munca, sa nu te trezesti ca oamenii suna dar nu le raspunde nimeni.

Valorifica fiecare apel, obtinand daca nu o vanzare, cel putin date de contact sau date despre comportamentul clientului, pe care sa le folosesti in crearea avatarelor de client. De fiecare data cand te suna clientul e o ocazie formidabila. Pentru ca el a inceput discutia, poti sa o controlezi mai usor; poti sa ii faci oferte speciale in functie de motivul pentru care te-a sunat, sa ii faci upsell sau cross-sell la telefon, sa ii castigi increderea mai usor (pentru ca e vorba de contact 1 la 1, uman).

Totul depinde de tine si echipa ta. Cum ti se pare video-ul? Comenteaza cu un cuvant cheie pe care esti interesat sa te pozitionezi mai bine in Google sau spune-mi provocarile tale legate de SEO & Google Ads si voi incerca sa te ajut. Nu uita sa te abonezi la canalul de YouTube. Postez constant materiale super utile pentru cresterea vanzarilor si a pietei de eCommerce din Romania! 

Vezi si: https://www.gomag.ro/blog/cum-sa-vinzi-mai-mult-cu-descrieri-de-produs-optimizate/
https://www.gomag.ro/blog/cum-sa-pregatesti-fotografiile-de-produs-pentru-magazinul-tau-online/
-https://www.silkweb.ro/blog/cum-gasesti-cele-mai-bune-cuvinte-cheie/ 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!