• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Marketing Online - Elemente Care Te Ajuta Sa Iti Cresti Vanzarile

Vrei sa faci campanii de marketing online profitabile, care aduc vanzari in mod real? Stii sa traduci principiile persuasiunii ale lui Cialdini in actiunile pe care le faci zi de zi? Uite un adevar simplu: la prima vizita in site a unui utilizator, sunt minime sanse sa ii vinzi. Pentru ca oamenii cumpara de la brandurile in care au incredere, iar aceasta incredere trebuie construita.
Gratuit
Gomag
Marketing Online - Elemente Care Te Ajuta Sa Iti Cresti Vanzarile-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

De aceea este important sa faci remarketing doar cu logo-ul, cu USP-ul tau (Unique Selling Point).

Stii deja ca exista extrem de multe site-uri si oamenii cauta pe internet. Diferenta o face autoritatea site-urilor pe care le aleg - cum ar fi de exemplu marketplace-urile. Cand ai si tu un site, esti concurent cu site-urile autoritare si poate ai impresia ca trebuie sa folosesti culori sau un design similar ca sa ai speranta unor vanzari. Insa solutia e alta: daca vrei sa vinzi si sa castigi incredere, trebuie sa devii placut de catre vizitatorii tai - un alt principiu al persuasiunii. Si sa folosesti dovezi sociale. Acestea sunt, de exemplu, colaborarile cu influenceri, vedete sau mai simplu, in eCommerce, testimonialele de la clienti. Faptul ca tu ai vandut cuiva, ca o persoana a folosit produsul, ca s-a pozat cu el, ca il utilizeaza, este o dovada sociala. Putem sa mergem mai profund cu afisarea de imagini sau video-uri cu produsul din viata lui reala.

Stii care este evenimentul vanzarilor motivate de urgentare sau frica / FOMO? Black Friday. Urgentarea este in general legata de un stoc limitat de produse, in timp ce frica de a pierde tine de timp.

Cum folosesti reciprocitatea in eCommerce? Poti grabi vanzarea oferind un voucher cadou. In general, magazinele afiseaza un pop-up cu un formular de abonare, cu promisiunea unei reduceri in schimbul adresei de email. Personal, nu recomand afisarea pop-up-ului la prima vizita in site. Poti sa testezi afisarea la 3-5 pagini vizitate sau intr-o anumita categorie, cand a dat scroll in site etc. Cel mai corect ar fi sa te uiti in Google Analytics la intervalul de timp pana la exit intent si sa setezi afisarea pop-up-ului chiar inainte ca oamenii sa iasa din site, pe paginile din care ies. Dupa ce utilizatorul ti-a dat adresa de email il duci pe un landing page corespondent sau in pagina de produs. Aici adaugi dovezi sociale, dar si elemente de urgentare (cronometru, de exemplu, pentru o reducere). Mai departe, pentru a creste valoarea cosului de cumparaturi, poti sa faci un bundle. In pagina, raspunzi obiectiilor dinaintea adaugarii produsului in cos si a achizitiei.

Eu recomand intotdeauna sa ai 2 campanii de marketing: una pentru achizitie cumparatori, unde practic tot timpul se lanseaza magazinul in fata clientilor noi. Daca nu te cunoaste, va fi foarte greu sa cumpere produse scumpe. Atunci, tu trebuie sa ii castigi increderea, sa ii vinzi produse ieftine, sa ii faci oferte. Al doilea tip de campanie e spre baza de clienti, cei care au cumparat un produs sau o oferta de la tine. Lor poti sa le vinzi produse mai scumpe. Practic, esti profitabil atunci cand vinzi a doua oara unui client - atunci il transformi in client, prima data este cumparator.

Vrei si tu campanii de marketing online profitabile? Aboneaza-te la canalul de YouTube si ramai la curent cu cele mai eficiente strategii pe piata de eCommerce! Vezi si alte materiale utile https://www.gomag.ro/blog Viziteaza https://www.academia.gomag.ro/

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!