• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

De la idei inovatoare, la business de succes: Deajoaca.ro

Am dat start seriei de video-uri live cu #ClientulLunii la Gomag. In primul episod stam de vorba cu Narcisa Niculescu de la Deajoaca.ro. Afla si tu cum a crescut magazinul ei online in plina pandemie.
Gratuit
Gomag
De la idei inovatoare, la business de succes: Deajoaca.ro-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

In ce an s-a infiintat magazinul online Deajoaca.ro?


In 2019 a inceput colaborarea cu Gomag. In februarie 2020 magazinul a fost gata, cu tot cu incarcarea produselor. Inclusiv partea de marketing a fost agreata cu o agentie de profil. Totul s-a intamplat in perioada in care tara intrase in lockdown. Pentru Deajoaca.ro a fost un noroc, din moment ce a inregistrat o crestere spectaculoasa. Trezindu-se in casa, cu copiii, foarte multi parinti au inceput sa caute jocuri si jucarii menite sa ii tina ocupati.

 Cum arata azi o zi obisnuita la biroul Deajoaca.ro?

Cand nu sunt multe comenzi si este mai mult timp, se fac analize, din mai multe unghiuri, pentru a vedea performanta magazinului. Magazine cu jucarii sunt multe, de aceea la Deajoaca.ro perspectiva adoptata este cea din prisma clientului.

 Ce si-ar dori clientul sa gaseasca in magazinul Deajoaca.ro?

Asta e intrebarea care preocupa echipa cel mai mult. Ce decizie trebuie sa ia clientul pentru a alege magazinul acesta si nu altul? Se cauta solutii in acest sens. Se testeaza diverse metode, pentru a vedea ce merge si ce nu.

Cat de mult esti implicata, ca detinator de business, in relatia cu clientii?

Chiar daca e business-ul meu, ma implic foarte mult in relatia cu clientii. Sunt cu ochii pe feedback-uri si pe discutii. Daca apare un feedback negativ, sun clientul sa vad ce s-a intamplat. Incercam sa imbunatatim serviciile si produsele invatand din toate feedback-urile primite, inclusiv cele negative. Nu luam feedback-urile negative personal niciodata.

Ce apreciaza clientii la un magazin online?

Clientul vrea sa cumpere de la cineva care inspira incredere. De aceea cauta mai mult decat produse. El cauta sfaturi, informatii valoroase. Depunem eforturi pentru cresterea brand-ului la nivel de incredere in fata clientilor. Colaboram cu bloggeri care ne testeaza produsele si scriu articole cu parerea lor sincera. Pe blog tratam diverse situatii cu care se pot intalni parintii. De la tantrum-uri la solutii de joaca pentru copii de diferite varste. Incercam sa abordam subiecte care sa ajute la cresterea comunitatii din jurul brand-ului.

Functioneaza transformarea utilizatorului din cititor in cumparator?

Cu ajutorul unui blogger (care are copii) am creat “sesiuni de joaca” pe social media. Blogger-ul si-a ales anumite produse din magazin si a vorbit, de exemplu, despre motricitatea fina la copii si cum se poate imbunatati cu anumite jocuri. A functionat foarte bine aceasta metoda. Un numar mare de parinti ne-au scris pe platforma, intrebandu-ne despre jucarii potrivite pentru varsta copilului lor sau diverse situatii.

Cum a evoluat business-ul dupa ce ati trecut pe Gomag?

Am cautat o platforma usor de gestionat pentru magazinul online, avand in vedere ca nu avea nimeni din echipa experienta in acest sens. Platforma Gomag mi s-a parut foarte usor de folosit, chiar si pentru cineva fara experienta. Ne-a luat ceva timp pana am pus la punct magazinul, dar am reusit sa ne descurcam. Toata echipa se descurca bine cu platforma Gomag. Nu sunt probleme de utilizare, ceea ce ne bucura. Iar cresterea magazinului a avut loc in mod firesc, avand aceasta platforma la baza. Au fost foarte utile si tutorialele gasite pe pagina Gomag de pe YouTube. Inclusiv integrarile au fost usor de utilizat si implementat. Recomand platforma oricui doreste un magazin usor de controlat si pus la punct.

Care sunt planurile voastre de dezvoltare?

Pe langa a avea un magazin online, dorim sa devenim si un loc de inspiratie pentru parinti. Cu alte cuvinte, dorim sa ne implicam mai mult in crearea de continut care sa sprijine vanzarea de produs.

Cauti o platforma ce poate fi configurata fara prea multe cunostinte tehnice? Poti obtine magazinul pe care il doresti cu Gomag. Ai si 15 zile in care poti testa platforma gratuit, fara batai de cap. https://www.gomag.ro/ 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!