• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum cresti retentia clientilor si frecventa de cumparare

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!

Gratuit
Gomag
Cum cresti retentia clientilor si frecventa de cumparare-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!

Vezi daca magazinul tau online are clienti recurenti


Intra in dashboard-ul magazinului Gomag si verifica sectiunea Clienti Recurenti. Daca ai inregistrate valori in aceasta sectiune, inseamna ca ai clienti recurenti in magazinul tau online. Chiar daca ai astfel de date, e bine sa stii ca poti intotdeauna sa le imbunatatesti. E indicat sa stii ce functioneaza din ce faci, pentru a stii ce sa faci in continuare si ce sa schimbi in strategia ta. Pe langa numarul de clienti recurenti, poti sa vezi si numarul de comenzi generate de acesti clienti, valoarea totala a vanzarilor si, important, valoarea medie a comenzii.

Imbunatateste comunicarea cu clientii

Imbunatateste comunicarea cu cei care au plasat prima comanda in magazinul tau. Ideal ar fi sa automatizezi cat mai mult aceste procese, pentru a-ti usura munca. De exemplu, poti folosi SMS Bot-ul din platforma pentru a trimite SMS-uri automat. In aceasta categorie intra si email-urile tranzactionale (email-uri cu sugestii de produse, moduri de utilizare a produselor etc.). La inceput, cand numarul clientilor nu e prea mare, iti poti permite sa porti conversatii cu clientii (prin telefon). Aceste conversatii te ajuta sa intelegi clientul, nevoile acestuia si sa vii in intampinarea lui cu sugestii/propuneri, ce ar putea creste valoarea cosului. Acest tip de consultanta telefonica poate fi de mare ajutor, atat pentru business, cat si pentru client.

Foloseste scrisoarea de multumire

Dupa ce ai pregatit o comanda, pentru a imbunatati retentia si relatia dintre brand si clienti, foloseste scrisorile de multumire. Prin aceasta scrisoare, arati aprecierea fata de client si ii multumesti pentru ca a avut incredere sa te aleaga. Poti sa il incurajezi sa lase o recenzie pentru produs, sa faca postari in social media cu produsul (sa devina ambasadori ai brand-ului) sau poti oferi un voucher/cod de reducere pentru achizitia urmatoare.

GoBotii din platforma fac diferenta in retentia clientilor. Email Bot-ul este util in acest caz, pentru ca te ajuta sa trimiti email-uri catre clienti in mod automat. Trebuie doar sa faci setarile necesare in pagina de configurare a GoBot-ului, iar acesta va lucra pentru tine.

Testeaza mai multe scenarii

Merita sa testezi mai multe actiuni, sa vezi ce functioneaza cel mai bine pentru tine. Poti folosi email-ul, pentru ca este canalul cu cea mai mare rata de conversie.

Aici ar trebui sa existe cel putin doua segmente:
- clienti (care cumpara)
- abonati (care nu au cumparat inca)

Clientilor (care au cumparat deja) le poti trimite email-uri cu produse mai scumpe, iar abonatilor le poti propune produse new entry, mai ieftine. Activeaza aplicatia de abonamente Daca produsele pe care le vinzi se preteaza pentru a fi oferite pe baza de abonament (sunt consumabile), activeaza aplicatia de abonamente din Gomag.

Alte actiuni pe care le poti face:
- campanii de remarketing pe cei care au finalizat comanda
- campanii mai avansate pe baza adreselor de email colectate

Dezvolta-ti abilitatile antreprenoriale cu cursul StartUp in eCommerce https://academia.gomag.ro/curs-online-startup-in-ecommerce.html

Daca vrei mai mult si daca vrei sa stii cum sa folosesti tehnologia pentru a genera mai multe vanzari, profita de cursul StartUp in eCommerce. Va fi cea mai buna investitie pe care o faci pentru business-ul tau. Accesul la curs iti va oferi un suport de curs printat, sfaturi si informatii valoroase de la specialisti cu experienta si acces pe viata la inregistrarile video ale cursului.

Tu ce dificultati intampini la retentia clientilor sau ce doresti sa implementezi din acest material? 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!