• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Asa Poti sa Iti Cresti Vanzarile cu Datele Invatate de la Clientii Tai

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!

Gratuit
Gomag
Asa Poti sa Iti Cresti Vanzarile cu Datele Invatate de la Clientii Tai-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul de vanzare in magazinul tau online

Vrem sa investim in marketing, fie noi insine, fie cu ajutorul specialistilor sau agentiilor, pentru a genera vanzari. De multe ori, am vazut abordari de tipul "vreau performanta, altfel nu platesc" sau "vreau pe cineva care sa-mi aduca clienti". Ei bine, nu exista un specialist magic care sa oblige clientii sa-ti dea banii. 💸

Trebuie sa cunoastem bine avatarul clientului nostru: demografice, varsta, sex, educatie, salariu. Sa ne asiguram ca cei care cumpara produsele noastre si le permit, inteleg ceea ce comunicam si sunt in zona geografica unde produsele pot ajunge rapid. 🚚 Prezentam un produs, facem o procedura pentru vanzari, dar clientii nostri sunt diferiti. Cand vrem sa cucerim piete noi, ajungem la alti tipuri de clienti care poate nu inteleg cel mai bun om de vanzari.

📉 Se spune "de ce scad vanzarile?". Pentru ca nu suntem adaptati la educatia clientului. In e-commerce, clientii isi doresc transport gratuit. De multe ori nu ne permitem asta.

Recomandam transport gratuit pentru comenzi peste o anumita suma si bonusuri la achizitii mari.

🎁 Produsele trebuie sa arate bine si sa se diferentieze. Atunci cand facem o oferta, ne concentram pe pret. Clientul, daca are incredere in tine, nu se va mai uita la pret, ci la valoarea adaugata.

💼 Campaniile de performanta trebuie sa inteleaga ca este un schimb de valori. Pentru a avea incredere, clientii trebuie sa petreaca timp cu tine. Avem un "time lag" intre cunoastere si achizitie. 🕒 Exista evenimente declansatoare, cum ar fi Pastele, Valentine's Day, Craciunul sau Black Friday, unde se fac achizitii impulsive.

Profitand de aceste ocazii, putem derula campanii eficiente. 🛍️ Trebuie sa analizam ce functioneaza si ce nu. Sa verificam cati oameni vin, de unde vin si care au fost actiunile care ne-au adus rezultate. Avem acces la Google Analytics si Gomag Insights.

🌐 Vezi mai multe despre Gomag Insights aici: https://www.gomag.ro/insights

Exista 3 metode de identificare a punctelor bune si dureroase: obtinerea feedback-ului, discutiile cu echipa si analiza datelor. Echipa din prima linie poate avea informatii valoroase.

Analiza datelor corelata cu informatiile prelucrate manual este cruciala. 📈 Sa vorbim pe limba clientului, sa evitam jargonul si sa ascultam activ clientii. Sa centralizam datele pentru a crea profile precise.

Vindem produse si servicii diferite pe piete diferite si trebuie sa ne adaptam abordarea. 🎯 Nu uita, succesul tau este la un clic distanta! 📲🔝 Aplica aceste strategii si vei vedea cum vanzarile tale vor creste exponential. 💹 Nu rata sansa de a deveni lider in industria ta folosind puterea datelor despre clienti.

Vezi si alte materiale utile:

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!