• 0791 011 439
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

7 Trucuri Psihologice Care iti Cresc Vanzarile Chiar Daca Produsul e Banal

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!
Gratuit
Gomag
7 Trucuri Psihologice Care iti Cresc Vanzarile Chiar Daca Produsul e Banal-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Introducere in SEO

Ai simtit vreodata ca produsul tau merita mai multa atentie decat primeste? Ca faci tot ce trebuie, dar parca lipseste ceva? In video-ul de azi iti arat de ce perceptia conteaza mai mult decat realitatea – si cum poti schimba perspectiva clientului in favoarea ta. Trucuri psihologice? Da. Dar etice, directe si testate in e-commerce. Let’s go!

Vinde online cu https://www.gomag.ro/


Ai un produs bun – poate chiar mai bun decat al concurentei – si totusi, nu se vinde asa cum iti doresti. Ai fost realist, ai depus eforturi, dar inevitabil iti apare intrebarea: "Ce nu fac bine?" Ei bine, in episodul de astazi discutam despre perceptie – mai exact, cum putem influenta modul in care clientul percepe produsul, intr-un mod etic. Este esential sa ne asiguram ca el intelege adevarata valoare pe care o primeste.

Etica in comunicare si vanzare
Repet: tot ce urmeaza trebuie aplicat etic. Fii realist cu tine insuti, cu nivelul afacerii tale, cu resursele, bugetele si cunostintele tale. Raporteaza-te concret la competitie. Pentru ca, in final, nu se vinde cel mai bun produs, ci cel mai bine perceput.

Este nedrept? Probabil. Dar asa functioneaza piata. Daca ignori perceptia clientului fata de brandul tau, pierzi timp pretios si energie. Vei face eforturi care vor aduce rezultate greu sau deloc.

7 principii psihologice pentru a creste vanzarile
1. Maximizeaza valoarea perceputa
Valoarea perceputa este diferenta dintre ce oferi si ce ceri pentru produsul tau. Nu este suficient sa spui ca produsul valoreaza X. Trebuie sa arati toate beneficiile care conteaza pentru client: calitate, durabilitate, detalii ascunse.

Exemplu: Nu vinzi un simplu scaun de lemn, ci un scaun solid, din lemn masiv, care rezista 10 ani fara sa scartaie.

2. Arata cum clientul economiseste bani
Oamenii nu vor doar sa cheltuiasca, ci sa simta ca fac o investitie. Daca produsul tau ajuta la reducerea cheltuielilor, spune clar cum:

Ex: La GOMAG vorbim despre goboti – automatizari care inlocuiesc task-uri repetitive, economisesc bani si timp.

Daca vinzi un aparat de cafea, arata ca poate economisi 600–1000 lei in 6 luni.

3. Vinde rezolvarea unei probleme reale
Durerea vinde mai bine decat placerea. Daca produsul tau elimina o problema, scoate in evidenta acel beneficiu.

Ex: O saltea ortopedica nu e doar o saltea – este o promisiune a unui somn fara dureri de spate.

4. Ofera un statut
Multi clienti cumpara pentru statut. Daca produsul tau ofera o imagine de succes, scoate acest aspect in fata.

Ex: Apple vinde statut, nu doar tehnologie.

Daca vinzi ceasuri, nu spune doar greutatea sau materialul. Spune ca este pentru cei care conduc, nu pentru cei care urmeaza.

5. Promite o emotie pozitiva
Nu vinde doar functionalitatea, ci si emotia:

Ex: Nu vinzi ciocolata, vinzi o clipa de rasfat dupa o zi agitata.

6. Fa totul simplu
Creierul respinge complexitatea. Daca produsul tau e greu de inteles, clientul renunta.

Ex: La GOMAG am simplificat comunicarea prin exemple clare despre cum alti clienti folosesc platforma, in loc sa explicam toate functionalitatile tehnice.

7. Economiseste timp
Timpul este cea mai valoroasa resursa. Daca produsul tau il economiseste, spune asta explicit.

Ex: Un aspirator robot poate economisi 20 de ore pe luna – timp petrecut cu familia sau in relaxare.

Concluzie
Poate te gandesti ca „nu functioneaza la mine, clientii mei sunt diferiti”. Adevarul este ca toti reactionam la aceleasi principii atunci cand suntem in buying mode. Daca esti o afacere noua, cu credibilitate mai scazuta, esti dezavantajat in fata unei competitii puternice – dar tocmai de aceea trebuie sa aplici aceste metode mai bine, mai clar si mai convingator.

Vanzarea este un schimb de incredere. Iar perceptia face diferenta.

Ce poti face acum?
Lasa un comentariu cu cele 3 principii pe care vrei sa le aplici in urmatoarele zile.

Da-ne un link cu produsul tau daca vrei idei de pozitionare.

Distribuie materialul colegilor, prietenilor sau chiar concurentei – daca simti ca este valoros.

Ne vedem in urmatoarele episoade – si nu uita: spor la actiune si multa, multa sanatate!
 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0791 011 439 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!