• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Facebook Ads Audiente si Palnii de vanzare efective - Vlad Nita

Iti oferim 10 lei reducere la prima ta cumparatura in Academia de eCommerce, instant! Cum o obtii? Simplu, inregistreaza primul tau cont in Academie si iti oferim automat 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei. Incepe acum!

Gratuit
Gomag
Facebook Ads Audiente si Palnii de vanzare efective - Vlad Nita-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Idei de postari si strategii pe Instagram

Targetarea audientelor

Targetarea este procesul de identificare si segmentare a publicului tinta, cel caruia doresti sa ii arati reclamele tale. Inainte de a face promovarea, pune-ti urmatoarele intrebari: cine cumpara, cum cumpara - prin ce canale/platforma, de ce cumpara produsul tau? Pe Facebook te adresezi urmatoarelor tipuri de audiente: bazate pe interese, custom (personalizate), lookalike (asemanatoare).

Audientele bazate pe interese
- Date demografice - educatie, evenimente importante, financiar, parinti, relatie, munca;
- Interese - inspirate din: ce fel de continut distribuie o persoana pe platforma; cu ce fel de continut interactioneaza pe platformele detinute de FB; cu ce interactioneaza si ce achizitioneaza pe site-urile externe; permutatii FB intre ce il intereseaza pe client si ce l-ar putea interesa;
- Comportamentul digital - ce tip de comportament are o persoana pe internet - daca este un calator frecvent, daca administreaza o pagina de FB, daca este proprietar de microintreprindere, ce domeniu de e-mail foloseste; ce fel de produse achizitioneaza online, de pe ce platforme, ce dispozitiv utilizeaza pentru a face cumparaturile.

Audientele custom sau personalizate

Aceste audiente se creeaza dupa ce clientul a interactionat cu tine. Cu ajutorul lor iti creezi palniile de retargetare. O persoana care a interactionat cu primul ad, il va vedea si pe al doilea, iar apoi pe al treilea.

Audiente de tip video - dupa ce ai postat un video, creezi o audienta cu oamenii care s-au uitat la el; Audiente bazate pe profilul de Instagram sau pagina de Facebook - toti oamenii care au interactionat cu profilul de Instagram sau cu pagina de FB a business-ului tau online; Website traffic - oamenii care au ajuns pe pagina ta. Audientele lookalike - asemanatoare

Ca sursa se foloseste fie o audienta custom, fie direct datele din Pixel sau din catalogul de produse.

Cum se creeaza aceasta audienta? De exemplu, Facebook ia toti oamenii care au adaugat in cos in ultimele 6 luni si realizeaza un profil cadru al clientilor. Cu ajutorul acestuia, Facebook selecteaza alte persoane de pe Facebook care au un comportament asemanator. Ce audiente functioneaza bine in piata romaneasca? - Interesele combinate in acelasi adset (5 - 10 interese); - Facebook a inceput sa prefere audientele mai mari, asa ca poti folosi audientele broad in care faci segmentari pe tara, varsta, sex, dar nu adaugi niciun fel de interes; - Lookalikes dau randament destul de bun. Structurarea audientelor se face in functie de pasul in care se afla clientul in procesul de achizitie.

Cand faci campanii de Facebook Ads, ofera reclame cu un mesaj diferit in fiecare etapa a procesului de achizitie.

Structurarea audientelor: audiente reci (oameni care nu te cunosc), calde (au interactionat cu tine) si fierbinti (s-au aratat foarte interesati de produsul sau serviciul tau). Alocarea bugetului - “hraneste” funnel-ul constant cu oameni noi si diferite reclame pe fiecare nivel. Exemple Funnels in eCommerce Funnel simplu - Cold - Hot: cea mai intalnita retargetare in eCommerce

Faci o reclama pe Facebook de trafic rece
- persoana intra pe pagina ta - se uita la produs, eventual il adauga in cos, dar nu cumpara - cand se intoarce pe Facebook il retargetezi dinamic vreme de 14 zile.

Funnel simplu - Cold - Warm - Hot - oamenii nu au dat click pe reclama de pe Facebook, dar au interactionat cu ea - le arati o alta reclama (single image sau un carusel testimonial) - dau click pe reclama - ajung pe pagina - incepe palnia Hot prezentata mai sus. Funnel complex Hot - de pe FB, potentialul client da click pe pagina - nu cumpara - se intoarce pe FB unde faci retargetare dinamica in primele 3 zile (urgency - “Comanda astazi!”; “Oferta se termina in cateva zile”); intre 4 si 7 zile il retargetezi dinamic cu o alta reclama (scarcity - “Mai sunt putine bucati in stock!”, “Stock-ul e pe terminate”; zilele 8 - 14 faci retargetare cu un video cu cele mai bine vandute produse; zilele 15 - 21 faci retargetare printr-un carusel cu best sellers; zilele 22 - 30 retargetare printr-un single image cu discount. Costurile pentru retargetare vor fi mai mici odata cu trecerea timpului. O segmentare foarte detaliata nu este recomandata daca ai trafic putin pe site si daca nu iti este foarte clara valoarea si beneficiile produsului tau.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!