• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum sa plasezi campanii exclusiv pe Instagram cu Facebook Ads Manager Vlad Nita - DoAds

Vrei sa castigi instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei? Fa-ti un cont, gratuit si rapid, chiar acum! Pornesti cu un credit de 10 lei reducere pentru orice curs digital sau material fizic premium iti doresti, doar in Academia de eCommerce by Gomag!

Gratuit
Gomag
Cum sa plasezi campanii exclusiv pe Instagram cu Facebook Ads Manager Vlad Nita - DoAds-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum

Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Idei de postari si strategii pe Instagram

In 2013, Instagram a fost achizitionat de Facebook si, in mod automat, a intrat intr-o familie de aplicatii de promovare utile pentru orice proprietar al unui business online. Instagram este un instrument de promovare care functioneaza foarte bine si este recomandat sa-l folosesti cand iti promovezi produsele. Cu toate acestea, trebuie sa fii atent daca nisa/publicul tau este relevant pentru Instagram. Sa vedem ce spun statisticile: Din cei peste 1 miliard si 82 de milioane de utilizatori activi la nivel global, 4,3 milioane sunt utilizatori din Romania! Astfel, Instagram se pozitioneaza pe locul 6 ca platforma de social media (dupa Facebook, Youtube, Facebook Messenger, WeChat). Insa, la capitolul reclame - detine un loc mai bun. Iar daca aceste statistici nu te-au convins, retine faptul ca 500 de milioane de oamenii urmaresc story-uri zilnic. Este publicul si nisa ta pe Instagram? In principal, Instagram este folosit de persoane mai tinere: - 34% - 25-34 de ani - 31% - 18-24 de ani Dintre acestia, 51% sunt femei, iar 49% sunt barbati (la nivel global). Cat despre nisa/ subiecte de interes - marea majoritate a utilizatorilor urmaresc: travel, muzica, mancare, filme, fashion, fitness, tehnologie, cosmetice, sport si stiri.

Statistici CTR (Click-through rate)

CTR calculeaza procentajul din oamenii care interactioneaza cu produsul/ reclama ta si dau click. Facebook Feed - aprox. 1,75 Instagram Feed - aprox. 0,25 Recomandare: daca ai o reclama foarte buna, fa promovare atat pe Facebook, cat si pe Instagram.

Statistici CPC (Costul per click) / CPM (Costul per mia de afisari)

CPC calculeaza exact cat ne costa un click. Iar CPM cat ne costa sa ajungem la acea mie de oameni. CPC-ul este destul de mic pe Facebook in comparatie cu Instagram Feed, unde costurile sunt putin mai mari. Retine! Daca ai conversii care vin din Instagram, aceste statistici nu ar trebui sa te debusoleze. Cand vine vorba despre Instagram, exista doua tipuri de campanii de marketing pe care le poti folosi:
- Marketing la comun (automatic placements) - atunci cand il lasi pe Facebook sa decida impartirea bugetelor si canalele de distribuire a reclamei
- Marketing exclusiv pentru Instagram - cand tu decizi impartirea bugetului

Ads Manager este un instrument de analiza care iti permite sa:
- Analizezi platforma de promovare in Business Manager
- Breakdown by platform (de ex., Instagram)
- Analizezi plasarile reclamelor si conversiile in functie de acestea
- Breakdown by Delivery - Placements

Cum plasezi reclame nativ pe Instagram?
- Apesi butonul Promote (similar cu Boost post pe Facebook)
- Setezi destinatia unde trimiti traficul (profil, website, mesaje directe)
- Targetare: automata (similar cu audientele lookalike de pe Facebook) sau creezi tu manual in functie de locatie, interese, varsta si sex - Setezi bugetul, durata reclamei si previzualizarea reclamei Acest tip de reclama nu este foarte eficienta pentru magazinele online. O poti folosi DOAR daca ai ca obiectiv cresterea numarului de urmaritori.

Cum faci campanii de marketing exclusiv pentru Instagram prin Business Manager?
- Seteaza obiectivul pentru magazinele online, recomand Conversions sau Catalog Sales
- Seteaza placements - automat sau manual
- Pentru Instagram feed alege dimensiunea 1:1 (patrat) pentru imagini si 4:5 pentru video
- Leaga contul de Instagram de Facebook business
- In Ad set poti folosi o postare existenta sau poti crea o reclama de la zero
- Poti face reclame cu un story existent
- Creeaza reclame care copiaza feeling-ul de postare organica
- Creeaza reclame tip carusel pe story

Daca abia ai inceput sa folosesti Instagram pentru a-ti promova afacerea online, alege automatic placements si analizeaza rezultatele obtinute pe care le poti ajusta pe parcurs. Daca ti-a placut video-ul, da-ne un Like si aboneaza-te la canalul nostru de YouTube pentru a afla si alte informatii utile despre cum sa-ti cresti business-ul pe Instagram.

 

Vezi si alte materiale utile:

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!