Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul de vanzare in magazinul tau online
1. Planificarea
Planificarea este primul pas pe care trebuie sa-l parcurgi pentru a atinge obiectivele tale.
Include partea organica, care presupune aducerea de trafic gratuit sau mai accesibil.
Un blog de calitate poate ajuta la atragerea audientei si, in ziua de astazi, avem la dispozitie numeroase resurse pentru a crea continut informativ de calitate. Aplicatiile cu inteligenta artificiala pot, de asemenea, sa ofere directii utile.
Inainte de a incepe sa creezi continut, este esential sa cercetezi subiectul si sa intelegi beneficiile si avantajele produsului sau categoriei de produse pe care doresti sa le promovezi.
Daca urmaresti materialele mai vechi de pe canalul nostru, vei gasi un video care iti va arata primele articole pe care ar trebui sa le scrii.
2. Pagina de Categorie sau Pagina de Produs
Aceasta pagina este deosebit de importanta deoarece contribuie la aducerea de trafic organic si la relevanta ta in ceea ce priveste comertul online.
Apoi, cand incepi sa folosesti social media, creeaza postari organice care sa implice interactiunea cu publicul tau. Poti sa folosesti acest continut pentru a ajunge la oamenii care cauta informatii relevante.
3. Educatia inaintea Vanzarii
Ofera oamenilor un motiv sa urmareasca conturile tale de social media. Discuta despre piata, industrie, produse si cum acestea pot schimba viata oamenilor. Dupa ce ai creat o comunitate, interactioneaza cu aceasta.
Este esential sa realizezi ca vanzarea implica incredere. Clientul trebuie sa aiba incredere in tine mai mult decat in concurenta. Prin urmare, asigura-te ca ai toate paginile esentiale din magazinul online.
4. Puncte Esentiale
Este important sa ai o directie clara pentru a-ti ghida eforturile in mod eficient.
Asigura-te ca produsele pe care le promovezi sunt in cerere si ca ai efectuat cercetari in acest sens in Google.
Concentreaza-te apoi pe un grup restrans de 5-10 produse pe care sa le documentezi amanuntit si sa le promovezi in mod unic. Adauga continut grafic si video, si foloseste platforme precum Canva pentru a crea imagini atractive.
Daca exista o audienta pentru podcasturi in industria ta, poti sa explorezi si aceasta optiune.
Avem si noi un podcast denumit ”Doza de eCommerce” unde am depasit 200 de episoade.
5. Maximizarea Investitiei Minime
Monitorizeaza si analizeaza impactul traficului din magazinul tau pentru a-ti imbunatati strategia.
Generarea de vanzari trebuie sa fie scopul tau principal. Dupa aceea, poti sa te concentrezi pe intelegerea comportamentului clientilor si pe gestionarea obiectiilor lor.
6. Comunitatea & Ofertele Speciale
Exista multe oportunitati de promovare gratuita in comunitatea de eCommerce, cum ar fi cea de pe Facebook. Poti sa prezinti oferte saptamanale si sa interactionezi cu o comunitate extinsa.
Daca ai ramas pana la finalul acestui material, iata un pont: daca faci parte din clientii Gomag sau esti in comunitatea ”eCommerce cu Gomag” de pe Facebook, poti sa iti prezinti oferta saptamanal, cu cea mai buna oferta pentru o comunitate de peste 16.000 de membri. Aceasta iti ofera oportunitatea sa te promovezi gratuit.
Avem multi clienti si parteneri au reusit sa castige clienti si sa creasca fara a cheltui sume semnificative pentru marketing, doar prin implicarea activa in comunitate si utilizarea corecta a optiunilor de marketing.
Vezi si alte materiale utile: