• 0721-334.992
  • 0 0
  • Contul Tau
  • Inregistreaza-te

Cum iti pregatesti magazinul online dupa migrarea pe Gomag

Deschide un cont in Academia de eCommerce si primesti instant 10 puncte de fidelitate in valoare de 10 lei, sa iti cumperi materialele care te intereseaza. Bucura-te de extra reducere la comandarea produselor premium din Academie!
Gratuit
Gomag
Cum iti pregatesti magazinul online dupa migrarea pe Gomag-big
Gratuit
Limita stoc
- +
Acceseaza Acum
Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul de vanzare in magazinul tau online

1. Ce se intampla dupa migrare 

In momentul in care noi anuntam ca migrarea a fost finalizata, deseori clientii sunt usor confuzi deoarece nu stiu cum sa procedeze in continuare. Este foarte important sa ne transmiti un feedback, sa iti verifici produsele, sa te asiguri ca toate informatiile sunt precum in site-ul vechi si ca au fost preluati toti clientii. Bineinteles ca ne asiguram si noi de aceste aspecte. 

2. Partea tehnica

Este recomandat sa te asiguri ca in magazin ai toate instrumentele necesare in asa fel incat, tu sa iti gestionezi si procesezi comenzile in totalitate din Gomag. 

- Procesatorul de plati 

Procesatorul de plati este aproape obligatoriu de configurat deoarece, incepand din ultimii ani, majoritatea oamenilor ajung sa isi achite comanda cu cardul. 

Noi am lansat in acest scop Gomag Payments sau GPayments, o premiera in platfoma Gomag si un instrument extrem de util pentru afacerile la inceput de drum. 

Practic, GPayments iti permite sa activezi si sa gestionezi multiple metode de plata + sa procesezi rambursarile intr-un singur loc.

Odata ce activezi serviciul de plati GPayments, integrat cu magazinul tau Gomag, clientii tai pot alege metoda de plata preferata, iar tu ai comisioane preferentiale, in functie de abonamentul ales. 

Gasesti informatii depre GPayments aici: https://www.gomag.ro/blog/gpayments-update-seo-avansat-gobots-noutati/

- Transportatorul

Transportatorul este un factor important de care sa te asiguri, deoarece este necesar sa iti procesezi comanda din Gomag, sa nu mai intri din platforma procesatorului si sa pierzi timp. 

- Generare facturi

Trebuie sa sti cu ce program de facturare vei genera facturile. In Gomag poti sa generezi si cu programul de facturare implicit, sau poti sa activezi o aplicatie de facturare externa. De exemplu, SmartBill. 

- Configurare email

Pentru trimiterea automata a email-urilor ai nevoie de o adresa dedicata. Poti sa le ceri celor de la gazduire sa iti creeze una urmand sa o configurezi in Gomag. 

Acceseaza sectiunea Continut din meniul principal si optiunea Email pentru a gestiona email-urile care sunt trimise catre clientii si administratorii magazinului tau.

Pe aceasta pagina, vei vedea lista completa de sabloane de email sub forma unui tabel cu urmatoarele coloane:

- Template - denumirea sablonului;
- Eveniment - ce actiune a clientului declanseaza trimiterea emailului;
- Modifica - ai posibilitatea de a schimba continutul emailului;

Modificarea unui sablon

- Pentru a modifica un sablon de email, da click pe butonul Modifica din dreptul acestuia.
- Pe pagina care se deschide, poti modifica urmatoarele informatii:
- Denumire - numele sablonului, care apare doar in partea de administrare a magazinului si iti permite sa recunosti mai usor sablonul in lista.
- Activ 
- Subiect - subiectul emailului pe care il va primi clientul sau administratorul magazinului.
- Continut - corpul emailului, pe care il poti edita si din punct de vedere estetic, si din punct de vedere al continutului.
- Informatii dinamice disponibile pentru continutul si titlul mesajului - poti folosi aceste variabile pentru a personaliza emailul cu numele clientului, numarul comenzii, datele de contact ale firmei etc.

Daca ai pagini de social media este important sa iti adaugi link-urile din admin pentru ca oamenii sa te poate urmari in continuare. 

De asemenea, este important sa iti adaugi in zona de footer a magazinului si in pagina de contact, datele fiscale si sediul. 

3. Setarea aplicatiilor de SEO si marketing

Daca in magazinul online vechi ai avut create conturi de Google Search Console, Google Analytics si Facebook Pixel, este important sa le treci in magazinul nou. 

In momentul in care tu doresti sa lansezi magazinul online, nu uita sa iei legatura cu agentul care s-a ocupat de migrarea ta, sa ne asiguram ca totul este in regula.

In cele din urma, noi iti transmitem setarile de live si tu trebuie doar sa le directionezi catre gazduire.

Pe parcursul migrarii poti sa beneficiezi si de suport telefonic, dar si suport pe mail. 

Daca vrei sa migrezi de pe o alta platforma eCommerce pe Gomag, contacteaza-ne aici: https://www.gomag.ro/contact si iti vom oferi toate informatiile si tot suportul de care ai nevoie.   

Vezi si alte materiale utile:

 

Suport clienti Luni-Vineri 9:00-17:00

0721-334.992 contact@gomag.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!