Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!
1. Proiectul KidMania
Proiectul KidMania a inceput in anul 2019, Olguta cauta furnizori, iar primul import a fost din America . A observat ca avea de suportat un cost mai mare decat costul produselor.
Ideea proiectului a pornit dintr-o nevoie a fetitei sale. In anul 2019 pe piata nu exista diversitate in aceasta nisa. Acest business vinde costume cu super eroi sau de carnaval, jocuri si jucarii creative.
Olguta a dedicat o lunga perioada pentru research, apoi a importat produse de la branduri cunoscute.
KidMania.ro este magazinul online cu produse pentru orice sezon sau ocazie. Il poti accesa aici: https://www.kidmania.ro/
2. Cum decurge o zi la depozit?
O zi de lucru incepe cu pregatirea coletelor si ambalarea produselor spre a fi livrate in cel mai scurt timp posibil.
Clientii apreciaza partea de consultanta deoarece, prin aceasta, isi exprima dorintele pe care le au despre aceste produse, propun produse noi si ofera informatii suplimentare.
Olguta este foarte implicata in acest business, deoarece detine 2 magazine online pe platforma Gomag.
De la relatia cu furnizorii si cu clientii, si pana la gestionarea situatiilor dificile, ea incearca sa treaca cu brio peste aceste aspecte. Unul dintre business-urile Olgutei se ocupa cu produse premium unde pune mare accent pe relatia cu clientii la fel de mult.
Majoritatea clientilor ajung pe site-ul ei prin recomandari, iar acest lucru nu poate decat sa o bucure. Calitatea produselor oferita clientilor este un plus pentru cele 2 magazine online.
3. Marketing si Comunicare
Olguta a observat ca functioneaza partea de upsell si cross-sell, dar a si externalizat acest lucru.
Olguta incearca sa ofere clientilor descrieri detaliate despre produse si dedica mult timp pentru strategia SEO.
4. Aplicatii Gomag folosite
Olguta marturiseste ca foloseste prea putine dintre aplicatiile Gomag. Aplicatiile care o ajuta foarte mult sunt: Redirect 301, Review-uri automate, integrarea cu easySales si urmeaza sa mai activeze si alte aplicatii.
5. Cum a ajuns pe platforma Gomag
Sotul Olgutei a atras-o in eCommerce, el are un alt magazin pe platforma Gomag.
Despre echipa de suport Gomag are doar cuvinte de lauda. A primit ajutor intotdeauna, timp de raspuns foarte mic si de aceea a ales platforma Gomag pentru cele 2 business-uri online.
6. Fluxul de comenzi
Numarul de comenzi a ajuns la 1500 lunar. Aproximativ 800 de comenzi le au in site, iar diferenta vine din marketplace-uri.
7. Provocari
Cea mai mare provocare a fost legata de lansarea celui de-al doilea magazin online. El trebuia sa functioneze in doar o luna.
Echipa Gomag i-a depasit asteptarile cu un magazin la cheie. Site-ul https://www.brazipremium.ro/
a fost gata de lansare exact asa cum si-a dorit, si comunicarea cu echipa a fost excelenta. Pe 1 septembrie s-a lansat magazinul, iar in data de 9 a venit si prima comanda.
Zona premium necesita implicare 100% pentru ca oamenii au nevoie de foarte multe detalii pentru produse si sunt foarte reticenti. In acest sens, Brazipremium acorda multa atentie produselor.
8. Cum vede Olguta piata de eCommerce din Romania
Business-urile sale cresc de la an la an, iar acest aspect ii demonstreaza ca se poate. Cerintele sunt tot mai mari, iar clientii sunt pro cumparaturi online.
9. Recomandari
Ce a functionat la cele 2 business-uri ale Olgutei a fost implicarea, perseverenta si dorinta de a iesi in fata. Ca antreprenor notiunea de weekend nu exista. Implicarea, dedicarea si munca sunt atuuri in a dezvolta o afacere de succes.
10. Planuri de viitor
Olguta isi doreste ca ambele business-uri sa creasca. Anual cauta furnizori noi, in zona de decoratiuni si brazi, isi doreste sa aiba produse unice si sa mareasca gama de produse.
In zona de produse pentru copii doreste sa fie cat mai vizibila, sa participe la targuri internationale dedicate, sa dezvolte mai mult site-urile si sa lanseze un blog.
Tu iti vinzi produsele cu Gomag?