Pont! Acceseaza video-ul prin contul tau din Academie si primesti acces la un checklist bonus pentru Fluxul tau de vanzari!
Ce este valoarea medie a unei comenzi
Valoarea medie a unei comenzi reprezinta venitul total pe care il incaseaza un magazin online impartit la numarul de comenzi. Pentru a avea o imagine clara asupra acestor valori, te poti uita periodic in rapoartele din dashboard-ul Gomag (daca esti client Gomag), dar si in Google Analytics. Poti sa faci astfel de analize la finalul unei campanii, la finalul unei campanii de marketing cu un influencer, la final de sezon sau oricand doresti tu.
Strategii pe care le poti aplica in magazinul tau online pentru a creste valoarea medie a comenzilor
1. UpSell
Pentru produsul pe care il afisezi clientilor, poti afisa o varianta mai buna, la un pret mai mare.
2. Cross-Sell
Pentru produsul pe care il afisezi clientilor, poti afisa si produse complementare (de ex., accesorii). Daca esti client Gomag, poti face acest lucru foarte simplu cu ajutorul pop-up-urilor.
Pont! Analizeaza comenzile din trecut sa vezi ce au mai cumparat clientii tai alaturi de un anumit produs, ce a continut cosul de cumparaturi, precum si care a fost valoarea medie a acestuia.
3. Produse Bundle
In acest context, poti alege un produs principal + alte produse complementare care, achizitionate impreuna, sunt la un pret mai mic.
4. Transport gratuit
Stabileste un prag pe care clientul trebuie sa il depaseasca pentru a beneficia de transport gratuit in site (de exemplu, comenzile de peste 250 lei beneficiaza de transport gratuit). Comunica acest lucru printr-un HelloBar.
5. Cadouri in cosul de cumparaturi
Si in acest context te poti folosi de o valoare prag pentru a oferi un cadou in cosul de cumparaturi. Daca esti client Gomag, poti sa creezi o regula in platforma prin care sa stabilesti cand valoarea cosului depaseste o anumita suma si clientul este in cosul de cumparaturi (checkout) sa vada cadoul pe care il oferi.
6. Cashback
Atunci cand un client cumpara din magazinul tau si depaseste o anumita suma, ii poti oferi un voucher pe care sa il foloseasca la o comanda viitoare. Poti trimite acest voucher pe email-ul de follow-up, SMS sau in scrisoarea de multumire.
7. OTO
Aceasta functionalitate iti ofera posibilitatea de a oferi un produs la un pret unic. Iti recomand sa testezi mai multe produse pentru OTO deoarece te va ajuta si sa reduci la zero costurile de achizitie client.
8. Fii creativ
Analizeaza datele din rapoarte si dezvolta campanii de marketing mai avansate. De exemplu, poti vedea care sunt localitatile cu cea mai mare rata de conversie catre care poti veni cu oferte exclusiviste care sa te ajute sa iti cresti valoarea cosului. Mai mult, poti sa faci recomandari (landing page-uri) in functie de aceste date.
9. Oferte pentru comunitatea ta
Creeaza oferte speciale pentru fiecare canal de comunicare in parte (Facebook, Instagram etc.). Iti recomand sa organizezi aceste campanii pe perioade de timp limitate (de ex., flash sales pentru 24/ 48 de ore). Mai mult, alege perioadele de salarii pentru a le organiza.
10. Vinde mai mult la telefon
In momentul in care confirmi comanda telefonic, poti sa il intrebi pe client cum intentioneaza sa foloseasca produsul sau daca a mai folosit produsul in trecut si sa ii oferi sfaturi de utilizare. Aici poti sa ii mai oferi ceva in plus.
BONUS
- verifica reclamele pe care le rulezi si asigura-te ca clientul ajunge in pagina corecta atunci cand apasa pe reclama.
- analizeaza piata si vezi ce campanii ruleaza si cum te poti diferentia de competitori.
- foloseste testimonialele clientilor pentru a comunica pe limba lor (vezi cuvintele pe care acestia le folosesc si adauga-le in comunicarile tale).
- foloseste HelloBar, landing pages, marcaje promotionale, iconuri, bannere sau hero images pe care sa le personalizezi in functie de campaniile tale. Vinde online cu
https://www.gomag.ro/